دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

قابل توجه دوستان اقتصادسنجی دار

دوستان سلام

دوستانی که نتونستند کلاس امروز اقتصادسنجی رو شرکت کنند ،آرشیو کلاس رو حتما نگاه کنند، استاد برای هر نفر یک کشور مشخص کرد که تا پایان ترم محاسبات مختلفی روی اطلاعات اقتصادی انجام بدیم،برای این هفته هم تمرین داد که فرصت ارسال تا یک شنبه هفته بعد است.

اشتراک گذاری مطالب روش تحقیق

سلام دوستان

با توجه به اینکه مطالب درس روش تحقیق برای همه از جمله دانشجویان پژوهش محور نیز مفید است، دوستانی که این ترم درس روش تحقیق دارند لطفا در صورت امکان خلاصه جلسات یا فایلهایی که استاد باشتراک میگذارد را برای استفاده سایر دانشجویانی که  این درس را ندارند، در وبلاگ قرار دهند.

پروپزال و پایان نامه

سلام دوستان 

کسی پروپوزال و پایان نامه در مورد شبیه سازی زنجیره تامین، لجستیک داره؟

از دوستان کسی روی زنجیره تامین یا شبیه سازی پروژه تعریف کرده؟


دانشجویان ممتاز آموزشی

سلام 

 

ضمن تبریک به جناب آقای درجزی و آقای نصیری، انتخاب این دوستان به عنوان دانشجوی ممتاز دوره را تبریک میگویم. 

امیدوارم همواره موفق باشید. 

 

لینک خبر 

http://www.iust.ac.ir//find-1.3346.30284.fa.html 

 

از اینجا هم می توانید اسامی را دانلود کنید(به صفحه ی آخر مراجعه نمایید)

یک پیشنهاد ...

دوستان خوبم سلام یه سلام بلند بالا از اعماق تاریخ...

امروز یه ایمیل از اقای پاتریک اسمیت! داشتم که گفتم برای پاسخدهی به ایشون اول با شما مشورت کنم:

Hi,

I was wondering whether you would like to link to my website http://www.teachigo.com/ from this page on your site?
We provide a completely free service for both students and tutors, where students we able to locate the nearest tutor to them who matches their requirements.  We think we could be a useful resource for your readers.
Thanks for your consideration.
Kind Regards,
Patrick

حالا دوستان؛ چی جوابشونو بدم؟ دوستان برای بار چندم میپرسم وکیلم؟

جلسه هم اندیشی اساتید مرکز آموزش الکترونیکی

جلسه هم اندیشی اساتید مرکز آموزش الکترونیکی و تقدیر از دکتر حسینی مطلق از گروه سیستم های اقتصادی و اجتماعی و دکتر جبار زاده از گروه صنابع ...  لینک خبر

برنامه رادیویی در مورد مهندسی صنایع

اخیرا تماسی از رادیو جوان داشتم از برنامه "داخل پرانتز" که ارتباط بین صنعت و دانشگاه رو بررسی می کنه.این هفته می خوان راجع به مهندسی صنایع برنامه داشته باشد و با دانشجویان و افراد شاغل در این زمینه صحبت کنند.اگر هر یک از عزیزان مایله در این برنامه شرکت داشته باشند به من در یک ایمیل مشخصات و رشته تحصیلی و شغل به همراه شماره تماسشون رو بدند تا با این برنامه هماهنگیاشو انجام بدم.

آنی کارت جوان بانک تجارت

دانشجویان گرامی

با سلام
کلیه مقاطع کارشناسی،ارشد و دکتری ورودی های 90 و 91
و مقطع کارشناسی ورودی 92  با در دست داشتن  کپی کارت ملی و شناسنامه جهت
دریافت آنی کارت جوان به بانک تجارت دانشگاه علم و صنعت ایران مراجعه نمایید .
در صورت عدم مراجعه کارت مربوطه ابطال می گردد
باجه تجارت دانشگاه

عید قربان مبارک

عید بزرگ قربان رو به همه همکلاسی های عزیز مخصوصا خانم خیاط که سرگرم مناسک حج هستند تبریک می گم.ما رو از دعای خیرتون محروم نفرمایید.

عدم دسترسی به ال ام اس

آیا همه دوستان در دسترسی به LMS مشکل دارند؟ آیا کلاس های امروز تشکیل میشوند؟

تصویب پروپوزال

سلام خدمت تمامی دوستان گرامی و عرض خداقوت

دوستان می دونید گروه چه زمانی می خواهد پروپوزال‌ها را بررسی و تایید کند؟ آیا برنامه و زمان مشخصی برای این موضوع وجود دارد؟ لطفا دوستانی که پروپوزال خود را به گروه تحویل داده‌اند در صورت اعلام نظر گروه اعلام فرمایند

سپاس فراوان

دوستان عزیز سلام 

کسی می دونه نوشتن برنامه کامپیوتری برای درس تصمیم گیری با معیارهای چند گانه  را باید همه کلاس به عنوان تکلیف انجام بدن یا اینکه اولین نفر که فرستاد دیگه نیاز به ارسال دیگران نیست؟ 

بقیه از کجا بدونن که اولین نفر فرستاد یا نه؟ 

ممنون میشم راهنمایی کنید.

معرفی سایت

طی تماسی که با مدیر سایت سه گام داشتم ، این سایت در خصوص آمادگی برای آزمون ارشد چندین رشته دانشگاهی می باشد.اصول و شیوه کار بر اساس جعبه یادگیری لایتنر است و استفاده از این سایت تا زمانی که آپشن اضافی برای آموزش نیاز نداشته باشی رایگان است.

اکثر اعضای هیئت علمی این سایت دانش آموختگان دانشگاه های تهران هستند.

من خودم کمی با این سایت کلنجار رفتم.به نظرم سایت خوبیه. و قراره در آینده نزدیک دوره های آمادگی کنکور دکترا رو هم داشته باشند.ایشالله زودتر این بخش راه بیوفته تا ما هم از این سایت بتونیم استفاده کنیم.

می تونید روش استفاده از این سایت رو اینجا بخونید.

پروپزال نویسی و روش تحقیق

دوستان عزیز سلام

از آنجایی که برای دانشجویان پژوهش محور درس روش تحقیق ارائه نمیشود بر ان شدیم که  یه دوره فشرده چهار ساعته پروپزال نویسی بگذرونیم، زمان پیشنهادی پنج شنبه 25 مهرماه است .

دوره به دو صورت کارگاهی و تئوری قابل برگزاری است که کارگاهی چهار ساعت و تئوری سه ساعت به طول می کشد و هزینه این دوره فشرده برای یک کلاس (چه تئوری و چه کارگاهی) 350000 تومان می باشد.

دوستان متقاضی لطفا امادگی خودتون را هر چه سریعتر اعلام بفرمایید تا با استاد هماهنگی های لازم به عمل بیاد.

قابل توجه دوستان اقتصادسنجی دار

کلاس امروز مورخ 92/7/16 تشکیل نمی شود.

درخواست کتاب ،‌ جزوه و ...


دوستان و همراهان خوب همیشگی سلام

از هرکدام از عزیزان که براشون امکان پذیره تقاضا دارم کتاب ، جزوه و آرشیو کلاس های زنجیره تامین ترم پیش رو به صورت امانت در اختیار من بذاره. متاسفانه یا خوشبختانه برای پایان نامه شدیداً نیازمندم و متاسفانه ترم پیش این درس رو نداشتم. راستی اگر استاد منابع دیگری رو هم معرفی کردند لطفاً ...

درخواست از دانشگاه

ریاست محترم آموزشهای الکترونیکی دانشکده صنایع وپیشرفت جناب آقای دکترقوسی

باسلام وعرض ادب

با احترام بدینوسیله ارادت خودویاران همکلاسی را تقدیم حضورتان می کنیم وقدردان زحمات بی شائبه شما هستیم و موفقیت وسربلندی شماوهمکارانتان را از درگاه ایزد منان خواستاریم .

دراین را ه پیشبرد اهداف آموزشی که همانا هدف غایی دانشگاه می باشد چند درخواست دوستان همکلاسی وغیرهمکلاسی را به خدمت ارسال می کنم که امیدوارم در صورت صلاحدید جامه عمل بپوشانید.

1-با توجه به اصل موضوع دوره های الکترونیکی که دانشجویان آن شاغل هستند لذا برای استفاده از آفلاین کلاسها در هرزمان ممکن من جمله بین راه وسرکار و...همچنین با توجه وضعیت اینترنت کشور ،این را می طلبد اگرچه قالب استاندارد آن FLVمی باشد از قالب کم حجم مانند MP3,AVIنیز استفاده نمایید.تا سهولت استفاده از آن ،کاهش هزینه وافت معضلات اینترنتی را با خود همراه سازد.

2-امکانات LMSنسبت به سال گذشته کمترشده است به عنوان نمونه ، تشخیص برگزاری درسهای آنلاین ،راه تشخیص ورود به کلاس استادیا کمک استاد،قطع و وصل بیش از اندازه صدا (مخابرات این موضوع را به گردن سرور دانشگاه می اندازد)و...از شما تقاضامندیم ضمن اضافه نمودن به امکانات LMS ،موارد گذشته را دوباره فعال نمایید.

3-با توجه به رایزنی در جلسه حضوری باشما در مورد شیوه اطلاع رسانی وبرگزاری کلاسهای حضوری وحساس بودن دروس این ترم رشته ما ،واکثردانشجویان این رشته از مدیران بحش های دولتی وصنعتی از نقاط مختلف ودوردست کشورعزیزمان هستند لذاازشما درخواست داریم درمورد آمادگی برگزاری دوجلسه حضوری واطلاع رسانی پیش ازموعد عنایت خویش را مبذول فرمایید.

پایداروسربلندباشید

با احترام حامد شاهینی از طرف دانشجویان رشته مدیریت سیستم وبهره وری 91

گزارشی از کلاس حضوری (روش تحقیق) در روز پنجشنبه7/11

محضر مبارک تمام دوستان همدوره ای بسیار عزیز ؛ سلام عرض می کنم ، یک معذرت خواهی کنم به خاطر تاخیر در ارایه این  گزارش که حاصل  امر برخی از دوستان شرکت کننده در این کلاس به اینجانب بود.


سعی می کنم نکات مهم کلاس را خلاصه  بگویم:


1- به نظرم اولین نکته در خصوص این کلاس تناقض آن با وضعیت آموزش محور بودن  است ، (به قول امین فغوری عزیز ) دانشگاه جان!برای دانشجویان آموزش محور که بحث پژوهشی ندارند ، درسی را گذاشته است که مختص دانشجویان پژوهش محور است  و حتی بخشی از عنوانِ کتاب (استاد و وزیر سابق جان!) عبارت روش تحقیق و راهنمای پایان نامه نویسی است. به نظرم واقعا جای دوستان پژوهش محور در این جلسه خالی بود (مباحثی مانند چگونگی استاندارد نوشتن پرو پزال  و... بخشی از  بحث کلاس بود)


2- همانگونه که می دانید  تشکیل  این کلاس بدون اطلاع رسانی استاد و کمک مدرس و به طور ناگهانی  در LMS اطلاع رسانی شد ، و کلا یک کلاس نطلبیده بود!که عطف به ضرب المثل های شیرین فارسی باید مُرادمان را می داد!!!ساعت 15 زمان آغاز کلاس بود و  من و دوستان عزیزی مانند آقای فرزانه ، حافظی ، اسماعیلی ، داداشی و... پشت درب قفل شده محل تشکیل این  کلاس در همان ساعت و  دقایقی بعد از آن بودیم ، همه فکر می کردیم که نکند  تشکیل این کلاس ناشی از اشتباه ثبت در LMS است و خلاصه قرار است از اینکه عصر پنجشنبه مان را خراب کرده ایم ، حالمان گرفته شود  که ناگهان پیکی مبارک قدم و فرخنده فال!!! از سوی (استاد و وزیر سابق جان!) آمد و ما چند نفر را به سالن ملاصدرا راهنمایی کرد . وقتی که به سالن رسیدیم  چشمانمان به یک کلاس بالای  200 نفری  افتاد که بلا تشبیه از شدت شلوغی شبیه یک استادیوم والیبال در یک مسابقه ملی و درست  با همان همهمه و شلوغی بود ، فقط چند تا جای خالی ردیف آخرش مانده بود و بناچار همان ردیف های آخر نشستیم.


3- آنجا معلوم شد که استاد جان! در یک حرکت تکنیکی ، همه کلاس های آن روزش را در این درس که در سایر رشته های مدیریت نیز ارایه شده بود  در این سالن شلوغ تجمیع کرده اند  و مانند یک مربی پر شور والیبال (بلا تشبیه خولیو ولاسکو!!!) به سوالات آن جمعیت عظیم پاسخ می دادند ، آنجا متوجه شدیم که سایر دوستان رشته های دیگر دوستان ترم یک و دو هستند و برای آشناییشان با پایان نامه نویسی این درس برایشان ارایه شده است و کاملا فضا و وضعیتشان با ما متفاوت است.


4- در همان شلوغی با دوستان مشورت کردیم که باید حتما امروز وضعیت خودمان را در مورد آموزش محور بودن و ترم آخر بودن اکثر دوستان به اطلاع  جناب استاد برسانیم ، با توجه به اینکه استاد مثل ترم قبل همه مسولیت ها را به عهده کمک مدرس محترم می انداخت، گفتیم برویم با کمک مدرس محترم تا هنوز کلاس تعطیل نشده و شلوغ نشده است صحبت کنیم ، قرار شد من و نیما داداشی به نمایندگی از همه دوستان با ایشان  صحبت کنیم.  


5- واقعا خوب شد که با کمک مدرس محترم (جناب آقای دکتر جعفریان) صحبت کردیم ، به خاطر اینکه همانطور که از برخورد و تمرین دادن و پروژه دادن ایشان سر کلاس مشخص بود ایشان فکر می کردند ما این درس را برای پایان نامه احتیاج خواهیم داشت که توضیحات مفصلی به ایشان در خصوص ویژگی های آموزش محور بودن و اینکه اغلب دوستان ترم آخر تحصیلاشان است  وبا توجه به  تعداد بالای درس ها  فرصت و رمقی برای تمرین های مداوم ندارند داده شد که ایشان که به نظر بسیار منطقی می آمدند قول بهبود وضعیت و رعایت حال!!! را دادند و در قدم اول ارایه عنوان طرح را که تا دوشنبه این هفته فرصت داشت به صورت شفاهی یک هفته دیگر به تعویق انداختند.


6- دوستانی که تشریف نیاوردند چیزی را از دست ندادند ، جون تنها استاد جان ! یک صفحه پاورپوینت در مورد پروپوزال نویسی را درس دادند و کمک مدرس نیز مجددا بحث Googel scolar را آموزش می دادند که این هفته فرموده بودند.


7-خوب شد من گفتم خلاصه گزارش می کنم والا کتابی در این زمینه به چاپ می رساندم ، دوستان عزیز تر از جانم، خواهشمندم دیگر وظیفه نوشتن را به دوش من نگذارید، والا سر دردتان از نوشتنِ من، پای من نخواهد بود.

سیستمهای دینامیکی

 سلام

 

باطلاع دوستانی که این ترم درس سیستمهای دینامیکی دارند می رساند که بر اساس اعلام استاد در LMS زمان تشکیل این کلاس به شنبه (امروز) ساعت 17 الی 19 تغییر یافته است. 

 

تمرینها

دوستان عزیز سلام 

لطفا در مورد تکلیف دوم روش تحقیق و تمرین اول تصمیم گیری چندگانه توضیح بفرمایید که باید چکار کنیم؟ 

ممنون از لطف شما.

استخدام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کلاس حضوری

با سلام خدمت دوستان عزیز

به اطلاع میرسونم کلاس حضوری درس روش تحقیق فردا 5شنبه راس ساعت 15-17 در کلاس 302 برگزار می شود.

دوستان خواهشمند است با حضورشون در خصوص شرایط تحصیلی - کاری دوستان و در نتیجه کاهش کارهای تحقیقاتی و پژوهشی  با مهندس جعفریان صحبت بشه

تمرین 2 روش تحقیق

سلام 

کسی از دوستان روش تحقیقی متوجه تمرین 2 استاد جعفریان شده؟

لطفا توضیح دهید

در ضمن مگه قراره پایان نامه داشته باشیم؟!!!! با این روش تدریس بهتر بود همون پژوهش محور میموندم!!!

تکلیف اول MIS

سلام دوستان

دوستان MIS دار، تکلیف اول درس MIS در LMS بارگذاری شده (شناسنامه سواد رایانه ای و سیستم اطلاعاتی)

معرفی نرم افزار ویراستیار

ضمن تبریک فراوان به همکلاسی های عزیزم که موفق به اخذ پایان نامه شده اند و تبریک به عزیزانی که مشکل پایان نامه ندارند! به نظم رسید شما رو در یک تجربه شریک کنم.مخصوصا عزیزان پروپوزال نویس و پایان نامه دار جان ها! (به قول امین فغفوری جان).
متاسفانه یا خوشبختانه در جامعه علمی کشور بیشتر از مفهوم مقاله یا پروپزال شما، اشکالات ویرایشی مد نظر داوران و اساتید محترم است. چه بسا پروپزال های پربار از نظر علمی که بخاطر یک ویقگول (ویرگول پارسی ها!!!!) رد شده است یا مثلا کسی در کلمه "می کند" پس از "ی" یک Space زده باشد که نباید بزند! بلکه باید نیم فاصله مرقوم فرماید! و بسیاری نکات ریز که یک انسان حرفه ای می طلبد و یک یا دو روز وقت برای حدود 10 صفحه! (محاسبه زمان برای رفع ایراد های یک پایان نامه 200 صفحه ای به عنوان تمرین به عهده شما گذارده می شود!) .
خلاصه اینکه یک کمک لازم داریم.خوشبختانه یک نرم افزار ایرانی و رایگان برای رفع این مشکل وجود دارد که نصب و استفاده از آن برای عزیزان که تمایل به نگارش نوشته علمی دارند الزامی است.ویراستیار ابزاری است که تمام مشکلات نگارشی و چه بسا املایی را در سریع ترین زمان می گیرد. این نرم افزار یک تب جدید روی ورد درست می کند و عمل ویرایش را برایتان با مهربانی و بی هیچ چشمداشتی انجام می دهد.
برای مشاهده قابلیت های این نرم افزار عزیز به این صفحه مراجعه فرمایید!
کار با این تب به شدت ساده است و ابدا نیازی به توضیح ندارد! ویراستیار را ازینجا دانلود کنید.
***** توجه توجه!
برای مدیریت منابع هم استفاده از نرم افزار های مدیریت رفرنس الزامی و اجباری است! اگر می خواهید رفرنس های بی سر و ته نداشته باشید! قبلا در یک پست نرم افزار mendely را به همراه فیلم آموزشی حدودا 45 دقیقه ای برای دانلود گذاشتم.این نرم افزار مجانی است و کار باهاش به شدت ساده!
البته نرم افزار One Note هم بسیار خوب تر است! ولی پولی است! با یک سرچ ساده در سایت های پارسی به سادگی می توانید به نسخه های Crack شده آن دسترسی یابید!
از صمیم قلب برای همه دوستان مهربانم که پایان نامه دار بودند و شدند مجددا تبریک می گم و سعادت و سرافرازی برایشان و برای بقیه همکلاسی ها آرزو می کنم.