دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

دوستان عزیز سلام 

کسی می دونه نوشتن برنامه کامپیوتری برای درس تصمیم گیری با معیارهای چند گانه  را باید همه کلاس به عنوان تکلیف انجام بدن یا اینکه اولین نفر که فرستاد دیگه نیاز به ارسال دیگران نیست؟ 

بقیه از کجا بدونن که اولین نفر فرستاد یا نه؟ 

ممنون میشم راهنمایی کنید.

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا ناجی یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 08:16

جناب کرم نیا این سوال چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟
سر کلاس مطرح کرده؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی بالائی یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 09:37

این سوال امتیازی و برای اولین نفری خواهد بود که برنامه را ارائه نماید.
لینک سوال در LMS فعال است و در صورت ارسال اولین فایل قابل رویت می باشد.

محسن کرم نیا یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 11:41

ممنون جناب بالایی
خانم ناجی سر کلاس مطرح شد . سوال هم توی ال ام اس گذاشته شده. موفق باشید.

سارا ناجی یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 12:34

تشکر فراوان دوستان.

شقایق عباس زاده یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 22:54

سلام دوستان من چون نمیتونم پیام بذارم ناچارم تونظرات بپرسم : دوستانی که اقتصادسنجی راحذف پزشکی کردند گلستان راچک کرده اند؟ آیاحذف آنهااعمال شده یامانندمن صفر ردشده ومشروط شده اند؟ توروخدابگید چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امین خالقی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 10:39

بله خانم عباس زاده برای من هم صفر رد شده، 2-3 روزه به خانم محمدخانی زنگ میزنم جواب نمیده
نگران نباشید حل میشه

امین خالقی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 14:03

بالاخره الان جواب داد خانم محمدخانی و گفت حذفش میکنیم مشکلی نداره

شقایق عباس زاده دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 17:12

ممنونم آقای خالقی

علیرضا جلالی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 18:57 http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

سلام

ظاهراً موضوع عمومیه
من هم همین مشکلو دارم
البته من حذف اضطراری کردم
به من هم همین جواب رو دادند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد