دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

فیلم روز پنجشنبه -معارفه همکلاسی ها

دوستان  عزیز سلام  

حجم فایل ضبط شده در روز پنجشنبه در حدود300M است.  با توجه به محدودیت در حجم بارگذاری فایل در وبلاگ امکان بارگذاری فیلم معارفه در سایت وجود ندارد. دوستان اگر راه حلی به ذهنشان می رسد ممنون می شوم مرا راهنمایی کنند. 

با سپاس 

آفاق شلالوند

گزارش عملکرد وبلاگ

ضمن عرض سلام به دوستان و همکلاسیای عزیزم تا این لحظه 66 نفر از همکلاسیا مدیر شدند و چیزی بالغ بر 15000 بازدید در یک ماه و نیم اخیر 212 پست توسط دوستان گذاشته شده که در نوع خودش قابل توجهه یعنی چیزی حدود 5 پست در روز در مدت 43 روز که واقعا کمتر وبلاگی در عمر 12 ساله وبلاگ نویسی من دیده ام با این عملکرد عالی و فکر میکنم از این بابت بی نظیر باشه.

فقط 4 نفر باقی موندند که علی رغم تماس های مکرر من (چه ایمیل چه تلفن ) هنوز این عزیزان عضو نشده اند.

آقایان دستمرد ، ربانیان ، محمد نژاد ، خدادادی و alirezapmp@yahoo.com فقط فرم مربوطه رو پر نکردند .

به هر حال تا الان کارنامه خیلی خوبی داشتیم از این بابت و خدا کنه کارنامه پایان ترممون هم به همین خوبی باشه.

کوچک همه شما

وفایی

بعدا نوشت : از ابراز لطف همه دوستان سپاسگزارم.

ترجمه مقاله

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جزوه تئوری فازی و مدلسازی شبکه

دوستان سلام

کسی از جزوات آقایون کلانتری و باباشاهی خبر داره؟ قرار بود اسکن بشه و توی ال اس ام گذاشته بشه.

با تشکر

نحوه دانلود مقاله از سیویلیکا

برای دانلود مقاله از سیویکا باید VPN و ایمیل دانشگاه رو داشته باشید.

پس از اتصال به VPN ، وارد سایت سیویلیکا شوید. شما در بالای سایت می بینید نوشته دانشگاه علم و صنعت.

خوب حالا کافیه مقاله ای که مد نظرتون هست رو پیدا کنید و وارد صفحش بشید.

پایین صفحه نوشته ارسال ایمیل به اعضا ، خوب حالا آدرس ایمیل دانشگاهتون رو بزنید. 3 سوت بعد لینک دانلود توی اینباکستون هست.

ضمنا در روز بیش از 2 مقاله نمی شه دانلود کرد.

مد نظر باشه

سایر سایت های طرف قرارداد دانشگاه که من ازش تا حالا استفاده کردم- :IEEE و Scopus


حل مشکل مینیمایز AweSim

یک راه این هست که یک یوزر دیگه بسازید ، توی اون یوزر کار میکنه(من امتحان کردم کار کرد)

.

یک راه اینه که روی AweSim بر روی نوار ابزار کلیک راست کنید و Move رو انتخاب کنید ببینید موس به کجای مونیتور میره،(مثلا اگه رفت بالا سمت چپ،کلید جهت نمای سمت راست رو چندین ثانیه نگه دارین)با کلیدهای جهت نمای صفحه کلید تصویر رو بطرف مرکز دسک تاپ بیارید، من حدود 10 ثانیه نگه داشتم کلید سمت راست جهت نما رو که صفحه اوسیم اومد تو معرض دید.


ادامه مطلب ...

تمرین شماره 5

دوستان سلام

یکی میشه بگه تمرین شماره 5 شبیه سازی چیه؟ باید مستقیم به خود استاد ایمیل کنیم؟

ممنون

درخواست تحویل کارت دانشجویی در جلسه حضوری

سلام و درود


همدوره ای های عزیز


با توجه به شاغل بودن اکثر دوستان و اینکه بیشتر دانشجویان در جلسه پنجشنبه حضور خواهند یافت،


پیشنهاد می کنم از خانم دکتر جذبی تقاضا کنیم تا دستور تحویل کارت های دانشجویی را در این جلسه صادر نمایند.

http://vc.iust.ac.ir/lms/mod/forum/discuss.php?d=5196#p16683


با سپاس

تسلیت فرارسیدن ماه محرم

هر دم در آستانه ی عشقت گدا شدم
از معصیت رها شدم و با خدا شدم


معجون شیر مادر و اشک عزایتان

بر جان من نشست و به تو مبتلا شدم


فرارسیدن ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر را به همکلاسی های عزیز تسلیت عرض می کنیم.

دوستان منو از دعای خیر محروم نکنند.

قسمت هایی از Help Awesim (جدید)

برای دانلود قسمت هایی از  Help Awesim که شامل تمام توابع اصلی می باشد کلیک کنید.

درخواست اصلاح نام و نام خانوادگی

با سلام

طی چندین بار تذکر در خصوص اصلاح نام و نام خانوادگی در قسمت تنظیمات کاربر ، که می بایست نام و نام خانوادگی به طور کامل و به فارسی درج شود ، متاسفانه چند نفر از عزیزان تاکنون این تغییرات را اعمال نکرده اند :

آقایان و خانم ها :

منیره ، امین ، وحید ، امیر ، سیروس ، امیر حسین ، نازنین ، شقایق ، احسان ، سید عباس ، رادمان نژاد ، امیر علی ، میثم ، حسن ، یاسر


از این عزیزان عاجزانه خواهش می کنم نسبت به اعمال تغییرات لازم اقدام کنند .



متدولوژی SODA

دانلود فایل مربوط به پایان نامه دانشجویی در مورد متدولوژی SODA   

 

با تشکر از خانم ستاره یعقوبی 

 

دانلود1

دانلود2


برای دانلود فایل نمونه در قالب فایل ورد بر روی لینک کلیک کنید.

همفکری

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

معادلسازی

سلام  

لطفا اون از دسته از دوستانی که تعدادی از دروسشون معادلسازی شده بفرمایند چه روالی رو باید طی کرد برای درخواست معادلسازی  

ایمیل کارشناس مربوطه رو هم بفرمائید ممنون میشم

فایل تصویری

از دوستانی که روز کلاس حضوری تصویر برداری کردند خواهش میکنم این فایل رو در اختیار بقیه دوستان بگذارند ممنون

تغییر زمان حل تمرین شبیه سازی

مهندس محمودی:

ممنون از کسانی که نظرشون رو در مورد زمان کلاس ایمیل کردن. اکثر دوستان زمان سه شنبه 18:15 تا 20 رو ترجیح دادن. از همین هفته تغییر زمان رو اعمال می کنیم و بنابراین جلسه آینده مورخ 30 آبان برگزار میشه.

متشکرم.

جلسه پرسش و پاسخ رشته های مرتبط با دانشکده مهندسی صنایع

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی رشته های: مدیریت اجرائی، مدیریت سیستم و بهره وری و سیستمهای اقتصادی - اجتماعی می رساند به منظور رسیدگی به درخواستها، سوالات و مشکلات دانشجویان این رشته ها در حوزه کیفیت آموزش، جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولین مرکز آموزش الکترونیکی، مسئولین دانشکده مهندسی صنایع، مدیران گروههای یاد شده و تعدادی از اساتید محترم این رشته ها برگزار می شود.

مکان: مجتمع فرهنگی اما خمینی (ره)

زمان: پنج شنبه 2/9/91 ساعت 9 الی 12

اقتصاد خرد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تکلیف شماره 4 - مباحث منتخب

با سلام و احترام

تکلیف شماره 4 مربوط به مبحث تخصیص به پیوست می باشد.

موفق باشید 

 خدا صبرمون بده بچه ها یکیو هنوز تحویل ندادیم یکی دیگه

AWESIM

سلام دوستان 

ایا شما هم با نسخه دموی AWESIM  مشکل دارید من نمی تونم پروژه ها رو run کنم خطا میده کسی می تونه راهنمایی کنه؟!! 

ممنونم

تمرین شماره 9 سری دوم اقتصاد خرد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تکلیف شماره 4 - زمان تحویل

سلام به همگی دوستان

بنابر درخواست دوستان در مورد تمدید مهلت تحویل تمرین شماره4، آخرین مهلت پایان روز پنجشنبه 2 آذر خواهد بود. اگرچه دوستانی که تا دوشنبه شب همین هفته تمرینشون رو ارسال کنن امتیاز مثبت خواهند داشت. خواهشا فرمت استاندارد ارسال تمرین رو رعایت بفرمایید.

متشکرم.


عکس مهندس محمد محمودی(کمک مدرس)
از مهندس محمد محمودی در یک شنبه، 28 آبان 1391، 01:31

تمرین فازی کلاس مهندس کلانتری:


با فرض اینکه I عدد فازی باشد سیگما I تیلدا از A تا B به شرطی که هر دو کران A وB فازی باشد حاصل سیگما I تیلدا چقدر میشود؟

A=(3,4,5

B=(7,8,9

 دوستان کسی تونسته تمرین رو حل کنه؟

تاثیر مالیات بر تابع عرضه

سوال 22 سری اول اقتصاد خرد رو کسی تونسته حل کنه؟ اثر مالیات بر تابع عرضه چگونه خواهد بود؟

گزینه 3 صحیح است یا 1؟

درخواست راهنمایی در خصوص دانلود مقاله از سایت سیویلیکا

دوستان سلام

من دارای کدکاربری و رمز عبور برای سایت دانشگاه هستم (ایمیل دانشگاه) ولی باز نمی توانم از سایت سیویلیکا مقاله دانلود کنم کسی می تونه در این زمینه منو راهنمایی کنه؟ممنون می شم.

ممنونم