دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

امکان تمدید پایان نامه

دوستان قدیمی سلام

امیدوارم که حالتون خوب باشه و توی این گرما و تشنگی و گرسنگی حالی هم برای انجام پایان نامه براتون مونده باشه

پیش پیش نماز و روزه هاتون مقبول مهربانترین مهربانان باشه

جاتون خالی امروز دانشکده تشریف داشتم و سعادت زیارت اساتید گرام بهم دست داد! از اطلاعات محرمانه ای مطلع شدم که گفتم به صورت کاملا رازدارانه با شما هم درمیان بگذارم البته یه پیش شرط داره و اون اینکه بین خودمون بمونه و به کسی نگین که من بهتون گفتم و اصلا ازش خبر دارین!!! منم هر گونه اطلاع رسانی ایو کتمان میکنما!!!

و اون مساله اسمشو نبر که من اصلا نمیخوام بگم اینه که دوستان گرامی که هنوز از پایان نامه خود با سپرهای فولادی دفاع نکرده اند تنها در صورتی می توانند مهلتشو تمدید کنن که درس جبرانی گذرانده باشن که به ازای هر 2 واحد جبرانی یک ماه بهمون آوانتاژ میدن!! این مساله تمدید یک ترم و ... هم که اصلا کشک و دوغ شرکت دامداران گرامی!!

شاید بپرسین که "حالا اگر یه بخت برگشته ای که جبرانی نداشته نتونه تا آخر شهرِِ یور! دفاع کنه چه بلایی سرش میاد؟" باید بهتون بگم عجب سوال پر مغزی،احسنت به آن شیری که شما سوال پرسنده گرامی را خورد!!

و جواب این دوست گرامی که قبلا توسط شیر بیشه نوش جان شده و فرصت شنیدن جواب سوالش را نداشته این است که  به ازای هر 15 روز 0.25 ناقابل از نمره اش کم میشه یعنی اعضاء هیات ژوری در روز دفاع مورخ 15 مهر نمره ای که اعطا خواهد کرد از مثلا 19.75 محاسبه خواهد شد. یعنی ماکزیمم نمره ای که این بنده خدا می تونه بگیره 19.75 است!!

یکی نیس بگه: آقا ما به همین راضی هستیم همین الان بدین ما بریم! 

موفق و موید باشید و روزگار به کام

تا باد چنین بادا...

اعلام نمرات درس توسعه اقتصادی


سلام به دوستان خیلی عزیزم ، امیدوارم که ترکیب  ساعات طولانی روزه داری و گرمای طاقت فرسای این روزها ، رمقی برایتان باقی گذاشته باشد و دعاهایتان شامل حال همه ما بشود ...راستی، بالاخره این انتظار واقعا  طولانی به سر آمد و نمرات درس توسعه اقتصادی هم در سیستم گلستان اعلام شد .

سوال- ارزیابی عملکرد

سلام

از بین دوستان اگر کسی موضوع پایان نامه اش با ارزیابی عملکرد مرتبط است یا احیانا در این زمینه تجربه ای دارد ممنون می شوم که در بخش نظرات این پست ادرس ایمیلش را بگذارد.

چند سوال دارم