دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

تمرین آخر سری دوم مدیریت استراتژیک

با سلام خدمت تمامی دوستان 

دوستان لطفا مرا در خصوص تمرین آخر سری دوم مدیریت استراتژیک راهنمایی کنید. به عنوان نمونه پروژه من مدیریت استراتژیک با رویکرد bsc می‌باشد. با توجه به اینکه هنوز قدم‌های اولیه پروژه در حال انجام است چگونه می‌شود با استفاده از مدلهای مطرح شده، مدل خود را توسعه دهیم؟ 

با سپاس فراوان از همراهی همیشگی شما دوستان

نظرات 5 + ارسال نظر
راحله پاشایی شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 14:36

من هم مشکل شما را دارم خانم شلالوند
ولی فکر نمی کنم این تمرین به پروژه ربطی داشته باشه!

امیر علی نصیری شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 14:57

این سوال ربطی به پروژه ندارد بلکه هدف ارائه یک مدل تلفیقی از مدلهای فرآیند برنامه ریزی استراتژیک است. طبیعی است که مدلهای ارائه شده در کتاب حاصل تلاش دانشمندان این رشته است و انتظارات از شما برای ارائه مدل زیاد نیست اینه که سخت نگیرین و یه مدل از خودتون بروز بدین

آفاق شلالوند شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 15:05

سپاس فروان
جناب نصیری یعنی از بین مدلهای ارایه شده در کلاس میتوان تلفیقی را به عنوان مدل پیشنهادی خود ارایه دهیم؟

نفیس عباسی شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 17:08


آفاق جان همانطور که آقای نصیری گفتن شما باید با توجه به چندین مدل ارائه شده یک مدل خودتون با خلاقیت ایجاد کنید و یا به قول خودت مدل تلفیقی ارائه بدید
البته من مستقیم از جناب سلامت سوال کردم و همین پاسخ رو دادند

افاق شلالوند یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 00:00

مرسی نفیسه جان ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد