دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

اعتبار مدرک

دوستان پیرو بخشنامه ای که در پست قبلی گذاشتم پیشنهاد میکنم با وزارت علوم مکاتبه ای داشته باشیم تا تکلیف اعتبار مدرکمون زودتر مشخص بشه اینطوری داریم وقت و هزینه الکی از دست میدیم ...  

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 با اجازه خانم امینی 

دانشگاه علم و صنعت باید خودش پاسخگو باشه.  شاید هم اجرای این بخشنامه از این تاریخ به بعده. 
 یه مورد دیگه و اون هم اینکه وقتی خود دانشگاه اعلام می کنه که برای پیگیری کارهاتون به دانشکده مهندسی صنایع رجوع کنید ، پس ما چه فرقی با روزانه های معمولی داریم؟؟؟؟؟؟؟؟

  

فراست

نظرات 3 + ارسال نظر
هما پوراسفندیانی چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 10:57

فاطمه جان حراست دیگه چرا؟!! بی خیال مسئله رو امنیتیش نکن تورو خدا دسته جمعی می ریم هواخوریا.. البته شماها باشین خوش می گذره منم میام پایم...

آفاق شلالوند چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 11:47

آقای فراست سلام و عرض خسته نباشید
من فکر می کنم دانشگاه علم و صنعت ثابت کرده که ما رو به چشم کیف پول نگاه می کنه و فکر نمی کنم دانشگاه بخواد جمله ای بگه که یک بخشی از این کیف پول رو از دست بده.
من نگرانم این همه فشار در نهایت نتیجه ای نداشته باشه

میثم فراست چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 11:52

بهتره دوستان همفکری کنند تا به یه نتیجه مطلوب برسیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد