دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

صورت جلسه مورخ 2-9-91

 از دوستان حاضر در جلسه امروز خواهشمندم اگر لازم است کامل نمایند.

دوستان سلام

مباحث مطرح شده در جلسه امروز به شرح زیر می باشد:

  1. آقای فتحی: درخواستهای  حذف درس شبیه سازی  را از طریق LMS قسمت ارتباط با معاونت اعلام کنید. چون می خواهند ببینند که چه تعداد از دانشجویان می خواهند این درس را حذف کنند که اگر تعداد بالایی باشند شاید درس از حدنصاب خارج شده و اصلا حذف گردد!! و تصمیم گیری در خصوص این نکته که در ترم های آینده درس اختیازی مجدد ارائه می شوند که بتوان دریافت کرد.
  2.  مدیرگروه: مقرر گردید که در این خصوص هر چه زودتر تصمیم گیری شود و سرکار خانم جذبی گفتند پیگیری می کنند. ولی توسط حاضرین در خصوص اعطای حکم مدیریت گروهی سیستم های اقتصادی و اجتماعی به آقای دکتر حسینی مطلق پیشنهاد داده شد که قرار شد هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.
  3. درخواست حذف درسها؛ آقای حیدری: هر دانشجو می تواند یک درس 3 واحدی راحذف کند به شرط آنکه مجموع واحدهای او از حداقل تعداد واحد های آن ترم که 8 واحداست کمتر نشود.
  4.   تهیه خوابگاه برای دانشجویان شهرستانی در ایام امتحانات؛ خانم جذبی: در پی آن هستیم ولی هنوز امکانش برای دانشگاه مقدور نیست

موفق باشید

  1.     طبق فرمایش آقای حیدری: معادلسازی دروس اصلی امکان پذیر نیست. نمره معادلسازی دانشگاه سراسری 12 آزاد 14 و پیام نور 16 می باشد. لازم است برای دروسی که  این شرایط را دارد ولی از جانب دانشگاه به عنوان معادل شده اعلام نشده است باید مجددا برای همان درس درخواست صادر و ارسال گردد تا مجددا بررسی شود.
  2.   بالا بودن حجم واحد و کلاس های هفتگی؛ آقای معینی: از ترم آینده تعداد واحد ها کم خواهد شد. امکان حذف برای این ترم وجود دارد.
  3.   درس شبیه سازی درس اختصاصی است ولی اجباری  نیست و اختیاری است به این معنی که لزوما نیاز نیست که ما آن را در دوران کارشناسی ارشد بگذرونیم. می توان بجای آن یک درس سه واحدی اختیاری دیگر پاس کرد. که در خصوص ارائه دروس اختیاری دیگر مقرر شد که در گروه تصمیم گیری و توسط گروه اطلاع رسانی شود.
  4.   در صورت حذف درس آیا هزینه آن نیز باید پرداخت شود؟ خانم جذبی: برای دروسی که انتخاب آن در اختیار دانشجو نبوده اگر آن را حذف کند هزینه آن به حساب دانشجو برمی کردد.
  5.   عدم پاسخگویی  از اساتید در فضای مجازی: قرار شد توسط دکتر تیموری در گروه مطرح شود.
  6.    پژوهش محور شدن با توجه به معدل ترم اول نباشد، دکتر تیموری: اگر اشکالات  موجود در ترم اول از سمت دانشگاه بوده، گروه تصمیم می گیرد که تاثیر آن ترم را کم کند تا دانشجویان کمترین آسیب را ببینند.
  7.    سیلابس درس ها مشخص نیست؛ دکتر تیموری: به دلیل بار اول بودن اجرای مجازی این رشته در دانشگاه، اساتید هنوز خود از برنامه درسی ای که می توان در این فضا داشته باشند مطمئن نیستند ولی سعی می شود از ترم آینده رعایت گردد.
  8.  ضبط کلاس های حضوری و بارگذاری در سایت دانشگاه؛ خانم جذبی قرار شد پیگیری کنند.
  9.  مشکل کارکردن با سیستم توسط اساتید: کلاس آشنایی با سیستم مجازی برای اساتید گذاشته شده است که ممکن است بعضی اساتید به دلیل مشغله زیاد شرکت نکرده باشند ولی قرار این موضوع نیز توسط خانم جذبی پیگیری و حل شود.
  10. درخواست پژوهش محور شدن علاوه بر 30 درصد قانونی دانشگاه: اگر کسی دارای سابق آموزشی خاص می باشد و یا مقاله ای در مجله ای چاپ کرده یا در کنفرانسی ارائه داده و یا کار پژوهشی انجام داده و یا.... که فکر میکند این صلاحیت را دارد که تبدیل به پژوهش محور شود؛ باید درخواست کتبی خود را به مدیریت گروه ارسال نماید تا بررسی و در نهایت تایید گردد.
  11. عدم ارائه پیش نیازهای درس ها در ترم اول: در گروه باید مطرح می شد که هنوز مدیر گروه قطعی نشده است! قرار شد برای ورودی های جدید این پیش نیازها در ترم اول ارائه گردد. ولی باز دکتر تیموری گفتند که این موضوع را پیگیری و حل خواهندکرد.
نظرات 14 + ارسال نظر
حسینی وفا پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 16:11

ممنون خانم پوراسفندیانی.
در مورد شماره ده آیا گفتند چه موقع میتونیم درخواست بدیم؟

محمد امین خالقی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 17:33

تشکر

هماپوراسفندیانی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 18:16

دقیقا نمی دونم آقای حسینی وفا ولی فکر کنم پایان ترم دوم - قبل از اینکه بخواهند در خصوص پژوهش محور شدن تصمیم گیری کنند. که در خصوص زمان تصمیم گیری برای پژوهش محور شدن می توانین از خانم محمدخانی سوال کنید.

مهدی بالائی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 18:42

با سلام،
ضمن تشکر از جمعبندی شما، لطفاً در صورتیکه نحوه درخواست حذف درس در LMS نیز بیان شده اعلام نمایید تا متقاضیان اقدام نمایید.

فاطمه امینی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 19:14

دوستان جداً خسته نباشید گل کاشتید

البته خانم امینی داشت کار به دعوا هم میکشید که به خیر گذشت

فاطمه امینی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 19:58

مطمئنا با وجود فرهیختگانی چون شما جای نگرانی نبود از پسشون بر میومدید که خداروشکر همین طور شد

معصومه اکبری پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 20:58

سلام
دست شما دردنکنه عالی بود
واقعا از حضور کلیه دوستان و مطرح کردن مشکلات و مسائل به نوبه خودم تشکر میکنم

شکوهی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 22:25

با سلام
دوستان اگر کسی می داند چطور از طریق سیستم باید درخواست حذف داد در قالب یک عنوان در وبلاگ راهنمایی کند

علیرضا جلالی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 23:01

سلام
من ابتدا درخواستم را در سیستم گلستان ثبت کردم. سپس فرم درخواست حذف اضطراری را از همین سیستم چاپ کردم(البته سیستم نام درس را در آن ثبت نکرده بود و من به صورت دستی این قسمت را بعد از پرینت پر کردم.)
امروز هم که برای جلسه آموزش به دانشگاه رفته بودم آقای دکتر حیدری را دیدم و درخواست امضا شده خودم را به ایشان دادم.
در حقیقت باید استاد مربوطه و گروه نیز حذف را تأیید کنند که ایشان گفتند زحمت اینکار را تقبل می نمایند.

شکوهی جمعه 3 آذر 1391 ساعت 10:41

سلام مجدد
ظاهرا قرار شده درخواستها در سیستم ثبت شود تا بتوانند آمار آن را داشته باشند. برای همین می خواهم بدانم چطور باید در سیستم ثبت کرد؟؟

منیره خیاط جمعه 3 آذر 1391 ساعت 12:49

سر کار خانم پور اسفندیانی و بقیه دوستان بسیار ممنون از زحمات شما

علیرضا سیف اللهی راد جمعه 3 آذر 1391 ساعت 14:44

سرکار خانم پور اسفندیانی با تشکر از شما و بقیه دوستان در خصوص بند 3 هنوز برای من جای سوال هست که چظوری باید درخواست حذف بدیم داخل سیستم LMS درخواست حذف شبیه سازی رو باید داد یا خیر؟ ممنون می شم توضیح کاملی بدید.

چشم اطلاع رسانی می کنیم.

امیرحسین عبایی یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 18:18

Many thanks for your info

راحله پاشایی سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 10:53

با تشکر از شما خانم اسفندیاری عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد