دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

جزوه نویسی

باسلام 

دوستان عزیز یه پیشنهاد دارم: 

ماشاا... هممون شاغلیم و مشغله  ی کاریمون خیلی زیاده - از طرفی اینطوری که من شنیدم اساتید دانشگاه علم و صنعت در مقطع ارشد سخت نمره میدن و احتمال مشروطی بالاست. بعضا ممکنه نرسیم سر همه ی کلاسهای مجازی حضور پیدا کنیم یا حتی همه ی کلاسهای آرشیو شده رو  ببینیم . اما چون تعداد مون زیاده می تونیم کلاسها رو تقسیم بندی کنیم و جزوه ی هر جلسه  از هر درس رو یک نفر تهیه کنه و چون قراره برای هر کسی فقط جزوه ی یک جلسه از هر درس بیفته جزوه ی اون جلسه رو مرتب و ترجیحا تایپ شده ارائه بده. البته همه ی درسها جزوه نمی خوان مثلا فازی و مدلسازی که کتاب دارند و میمونه شبیه سازی و مباحث منتخب  اما می تونیم این کار و تقسیم بندی کلاسها رو تا آخر دو سال انجام بدیم تا به هر کسی طی این دو سال حداقل جزوه ی یک جلسه برسه. اگر موافق این پیشنهاد باشید من خودم برای اینکار پیش قدم می شم. و اولین جزوه رو ارائه میکنم. خواهشا نظر بدید. 

اگر همه هم موافق نباشند و یه گروه 4 یا 5 نفره هم که تشکیل بدیم می تونیم برای خودمون 4 یا 5 نفر این کار رو بکنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
قاسم چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 12:16 http://panjereno.ir

من جزوه شبیه سازیو تا جلسه چهارم دادم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد