دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

اطلاع رسانی در خصوص گردهمایی

با سلام خدمت دوستان گرامی

احتراماً به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند در راستای آشنایی بیشتر ورودی های سال 1391 رشته مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی و ایجاد هماهنگی و پیگیری امور مربوط به دانشجویان جدیدالورود، گردهمایی در روز شنبه مورخ 13/08/1391 رأس ساعت 5 عصر در پارک ساعی تهران برگزار می گردد. باتوجه به تعطیلی روز شنبه و احتمال حضور تعداد بیشتری از افراد، لذا از کلیه دانشجویانی که امکان شرکت در این گردهمایی را دارند خواهشمند است عنایت فرموده، در روز و ساعت مقرر در پارک ساعی تهران- مجاور باغ پرندگان، حضور بهم رسانند.ـ

                                                                  با تشکر
سبحان دستمرد

08/08/1391
لطفاً اطلاع رسانی فرمایید
------------------------
ویرایش توسط وفایی
نظرات 12 + ارسال نظر
هما پوراسفندیانی سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 09:16

من موافقم.

محمد امین خالقی سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 09:56

با تشکر از زحمات دوستان،متاسفانه بعلت حضور در شهرستان نمیتونم شرکت کنم ،انشاا.. توی جلسات بعدی بتونم شرکت کنم.
نتایج رو بعدا توی وبلاگ بزنید.

محبوبه امین جعفری سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 12:13

متأسفانه من شنبه مشکل دارم ، با هر روز دیگر بجز شنبه موافقم

هما پوراسفندیانی سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 13:31

آقای دستمرد با توجه به عید بودن شنبه، بهتر نیست جلسه رو بندازیم جمعه؟

قاسم سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 13:54 http://panjereno.ir

من هم نمی تونم بیام.شهرستان تشریف!!! دارم!

ندا حقیقی سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 16:29

سلام
چرا توی دانشگاه قرار نمی گذارید؟؟؟
هم کارت دانشجویی مون رو بگیریم ، هم کتاب بخریم و هم آشنا شیم

علی سیداسماعیلی سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 20:47

سلام دوستان
با توجه به اینکه اکثرا شاغلیم و گرفتار در نتیجه فکر میکنم تعداد زیادی قادرند روز تعطیل تشریف بیارند
موافقان اعلام بفرمایند

امیر علی نصیری سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 20:58

موافق

لیلا جعفرپور چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 09:25

سلام َ ممنون از زحمتی که برای گردهمایی می کشید. پیشنهاد می شود با مرکز آموزش هماهنگ شود تا بتوانیم این گردهایی را در دانشگاه داشته باشیم / مثلا در یکی ار کلاسها / همچنین روز تعطیل نباشد. اگر شهرستانی ها موافق باشند روز پنجشنبه باشد که بتوانند تشریف بیاورند. ممنون

ندا حقیقی چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 13:41

سلام
من با نظر خانم جعفر پور موافقم

شکوهی چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 15:02

با سلام
احتمال خیلی زیاد نتوانم شرکت کنم ولی با توجه به این که جمع هشتاد نفره ما از شرایط بسیار متنوعی از لحاظ سن، کار، شهر محل سکونت، دغدغه های خانوادگی و اجتماعی و .... برخوردار است پیشنهاد می کنم این گردهمایی برگزار شود چون امر مسلمی است که نمی توان در هیچ تاریخی همه دوستان را با هم جمع کرد.
پیشاپیش عید مبارک

سوگند شمس شنبه 13 آبان 1391 ساعت 20:30

ممنون از آقای دستمرد و سایر دوستان که بانی تشکیل جلسه شدند. جلسه مفیدی بود امیدوارم که بتونیم به صورت منظم برگزارش کنیم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد