دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

جمع آوری اطلاعات سمینار

سلام بر دوستان عزیز

به استحضارتون می رسونم که در صحبتهای انجام شده با سرکار خانم محمدخانی، متاسفانه هنوز نتیجه مشخصی حاصل نشده.

بنابراین خواهش می کنم تا حصول نتیجه مشخص فعلا اینجا را مطالعه کنید. در صورت هرگونه اشکال اطلاع بدین و ایمیل مشخصات ارسالی برای جناب فهیمی رو، برای من هم ارسال بفرمایید تا لیست رو تکمیل کنیم و همراه نامه به تمام مسئولین دردسترس تحویل بدیم تا از این طریق اطلاع رسانی خودمونو کرده باشیم.


به محض اینکه خبر خاصی بشه خبر خواهم داد.

لطفا اطلاعات رو سریع بفرستین تا اول هفته آینده بتونیم نامه ها رو تحویلشون بدیم.


قبلا ازهمکاریتون متشکرم

___________________________________


آخرین خبر:

موفق شدم باجناب آقای دکتر پیشوایی تماس بگیرم.

ایشون فرمودند که لیستمون رو تهیه کنیم و قبل از جلسه شنبه به جناب آقای دکتر مطلق برسونیم، تا ایشون هم لطف کنند در جلسه موضوع رو مطرح کنند.

پس فعلا فقط اطلاعات خودتون رو برای من بفرستین و اصلا نگران نباشین.


نظرات 14 + ارسال نظر
آفاق شلالوند چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:37

سلام آقای جلالی
ممنون
ولی من موضوع سمینارم تصویب شده و موضوع:
بررسی مدلهای ارزیابی طرح های سرمایه گذاری با تاکید بر سیستم خبره و تحلیل سلسله مراتبی
پیوست هم فهرست دوستانی که سمینار دارند چیزی در مورد فرم 5 صفحه ای ننوشته؟

ببخشید عنوان صحیح
بررسی روش های ارزیابی طرح سرمایه گذاری با تاکید بر سیستم خبره و تحلیل سلسله مراتبی
بازم ممنون آقای جلالی

امین خالقی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:20

با تشکر از زحمات شما
عنوان دقیق موضوع سمینارم هست:
شناسایی و مقایسه الگوهای سیاست گذاری و برنامه ریزی راهبردی در سطح بخشی با اولویت صنعت گردشگری

آزاده سهرابی نژاد چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:43

سلام موضوع سمینار تصویب شده من:
مدیریت ریسک پروژه ها در صنعت نفت و گاز
می باشد. درباره فرم پنج صفحه ای چیزی ننوشتید!!!!

مسعود شیرازی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 12:57

سلام دوستان عزیز
با توجه به صحبت هایی که طی این چند روز مطرح شد از جمله اینکه دوستانی که پارسال سمینار ارائه داده بودن این گزارش رو تهیه نکردن و یا اینکه طبق نظر خانم محمدخانی این فرمت برای بچه ها روزانه مدنظر بوده و ...
خواهشنا دوستان این فرمت رو فعلا ارسال نکنن تا ببینیم چه جوابی از دانشگاه می شنویم.

هما پوراسفندیانی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 13:54

سلام خسته نباشید و یه دنیا ممنون
من اشتباه فایلو دانلود کردم یا واقعا توی فایل فقط لیست اسامی بود؟!!
پس نتیجه مذاکرات چی بود؟؟!
البته اصولا و علی القاعده مگه این شون با کسی هم مذاکره میکنه که نتیجه ای داشته باشه!!! خیلی لطف کنن ارجاع محترمانه و بدون رفتار تند به دکتر قوسی میدن!!
موضوع منم درست بود
ممنون

یک اتفاق جالب افتاد. من این متن رو داخل متون تایید نشده گذاشته بودم تا تعیین تکلیف بشه، ولی امروز اومدم دیدم که جل الخالق!! یکی از دوستان کمک کرده و تأییدش کرده!!!!!
خودمم جا خوردم!!!
البته الان متن رو اصلاح کردم.
ولی خیلی خیلی جالب بود.
این نشون میده که همیاری بین بچه های ما چقدر موج میزنه!

خیاط چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 18:04

سلام و روز خوش
موضوع سمینار :بررسی مدلهای بیمه عمر و مدلهای توسعه یافته در راستای افزایش تعداد مشتریان

ازاده سهرابی نژاد چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 18:07

ازاده سهرابی نژاد
91017086
مدیریت ریسک پروژه در صنعت نفت و گاز

ندا حقیقی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 18:14

سلام
من براتون ایمیل کردم
ممنون که پیگیرید

محبوبه امین جعفری چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 19:57

بررسی مدل های ارزیابی عملکرد و وفاداری مشتریان (حالت قطعی و غیرقطعی)

فاطمه امینی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 20:02

سلام ممنون بابت پیگیری
موضوع من سنجش عملکرد زنجیره تأمین با رویکرد کارت امتیازی متوازن
شماره دانشجویی 91017065
استاد = دکتر مهدوی مزده

شکوهی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 22:21

ارزیابی عملکرد مرکز رشد
استاد: دکتر تیموری
91017043

صادقی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 22:37

نام و نام خانوادگی: عزیز صادقی
شماره دانشجویی: 91017047
استاد راهنما: جناب آقای دکتر علیرضا علی احمدی
عنوان سمینار: شناخت و بررسی الگوهای آمایش سرزمین با تکیه بر عدالت سرزمینی

آفاق شلالوند پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 10:38

موضوع: بررسی روش های ارزیابی طرح های سرمایه گذاری با تاکید بر سیستم خبره و تحلیل سلسله مراتبی
استاد: دکتر سعیدی مهراباد
91017087

سوگند شمس پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 10:59

استاد راهنما: دکتر محمد فتحیان
نام: سوگند
نام خانوادگی: شمس
شماره دانشجویی: 91017044
موضوع سمینار: بررسی هوش تجاری و روش های بکارگیری آن در سازمان های مجازی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد