دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

خبری ناگوار

سلام همکلاسی های عزیز

امروزطی تماسی که با آقای مهندس حافظی داشتم خبر ناگواری از ایشان شنیدم.متاسفانه  ایشان درمسیر ملایر به تهران به همراه خانواده تصادف شدیدی نموده اند که صدماتی به خود و خانواده اش وارد شده که از شما دوستان نیز می خواهم برای سلامتی ایشان و خانواده محترمشان دعا فرمایید.

البته به دلیل شرایطی که داشتند احساس کردم صحبت کردن نیزبرایشان سخت است. لذا مکالمه را کوتاه کردم.لذا پیشنهاد می کنم فعلا تماسی با ایشان گرفته نشود تا مزاحمتی برای ایشان ایجاد نشود.


ارادتمند همه شما همکلاسی های محترم

نظرات 16 + ارسال نظر
علیرضا جلالی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 20:32

سلام جناب فرزانه

خیلی ناراحت شدم
امیدوارم که خطر کاملا از سرشون بگذره و مجددا سلامت کامل رو بدست بیارن
خیلی ممنون از اینکه اطلاع دادین

فاطمه امینی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 21:18

وااااااای خدای من
خیلی خیلی ناراحت شدم
از صمیم قلب برای ایشون و خانواده محترمشون آرزوی صحت و سلامت میکنم بلاشون دور باشه انشالا
لطفا اگر خبری ازشون گرفتید به ما هم خبر بدید ممنون

حسن آل بویه سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 22:19

بسیار ناراحت و نگران شدم.
از خداوند متعال برای ایشان و خانواده معزز آرزوی سلامتی می نمایم.لطفا سلام اینجانب را به ایشان اعلام نمایید .

فرهادی چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 01:17

سلام
بسیار متاثر و ناراحت شدم.
امیدوارم که صدمات چندانی به ایشان و خانواده محترم وارد نشده باشد. از خداوند متعال شفا و سلامتی هرچه زودتر ایشان را خواستارم. لطفا اگر نیاز به کمکی خاص و یا عیادت از ایشان مهیا شد اینجانب را مطللع فرمایید.

قاسم چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 07:41

من هم خیلی متاثر شدم.
برای ایشان و خانواده ارزوی شفای عاجل دارم.

آفاق شلالوند چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 08:13

سلام آقای فرزانه
امیدوارم خداوند شفای عاجل عنایت کند.
اگر مجدد خبری از وضعیت ایشان داشتید ممنون می شوم اطلاع دهید.
سپاس فراوان

هما پوراسفندیانی چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 10:13

وای نه...
امیدوارم هر چه زودتر کل خانواده سلامتیشونو بدست بیارن
ممنون که خبر دادین
لطفا اگر بازم خبری گرفتین مارو هم بیخبر نگذارین

سارا ناجی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 10:57

امیدوارم هرچه سریعتر بهبودی کامل برای ایشان و خانواده محترم حاصل گردد.
منتظر اخبار جدید و سلامتی ایشان هستیم.

ازاده سهرابی نژاد پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 13:32

خبر تلخی بود!
از خدا می خوام که هر چه زودتر بهبود پیدا کنن. اگر بیمارستان بستری هستند یا امکان عیادتشون هست لطفا اطلاع بدید!
به امید شنیدن خبر بهبودی کامل خودشان و خانواده شان!

امین خالقی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 17:13

خبر ناگواری بود
با آرزوی سلامتی برای ایشان و خانواده محترم.

صادقی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 22:48

از ذات لایزال حضرت احدیت سلامتی و بهبودی کامل این دوست بزرگوار و خانواده محترم شان را آرزومندم .

حمیدرضا رادمان نژاد شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 08:26

سلام ، من هم به شدت نگران شدم ، امیدوارم هر چه سریعتر خبر بهبودی ایشان و خانواده محترمشان را بشنوم، از ته دلم برای بهبودشان دعا خواهم کرد.

حسینی وفا شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 08:43

خبر ناخوشایندی بود. من هم دعا می کنم با بهبود حال جسمی و روحی از ناخوشایندی این خبر کم بشه.

مهدی بالائی شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 15:31

من هم از شنیدن این خبر متاثر شدم و از صمیم قلب از خداوند متعال صحت و سلامت یرای ایشان و خانواده محترمشان مسئلت می نمایم.

خیاط یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 17:50

اقای فرزانه ممنون میشیم اگر خبری مجدد از ایشون به ما بدید ما هم نگرانیم و هم دعا میکنیم امیدوارم خیر بگذره ..

حافظی دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 15:09

خداوند را شاکریم که فرصت مجدد زندگی را بر ما عطا فرمود و از همدردی شما دوستان تشکر و به داشتن دوستانی چون شما افتخار میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد