دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

اولین سلام بهاری - مقاله

سلام بر دوستان عزیز


امیدوارم روزهای گذشته از سال نو به شما دوستان عزیز خوش گذشته باشه و همگی خوش و سلامت باشید.


در تبادلی که اخیراً با چند نفر از دوستان داشتم، مجدداً صحبت همکاری در تهیه و ارائه مقالات به منظور بهبود رزومه تحصیلی و ایجاد فرصت های بیشتر مطرح شد.

پس از تبادل نظر با چندنفر از همکلاسی ها و نهایتاً مشاوره با جناب آقای درجزی (که درسال گذشته همین موضوع رو مطرح کرده بودند که بدنبال آن جلسه ای هم برگزار شد، ولی به دلیل مشغله درسی و عدم پیگیری دوستان ادامه پیدا نکرد) به این نتیجه رسیدیم تا موضوع رو مجدداً در وبلاگ مطرح کنیم تا هرکدام از دوستان که تمایل دارند با اعلام زمینه مورد نظرشون اعلام آمادگی کنند تا به این وسیله دوستانی که دارای زمینه مشترک هستند بتونند همدیگر رو پیدا کنند و باهم روی مقالات کار کنند.

در این راستا فکر می کنم بهتره که به موارد زیر توجه کنیم:


- برای اینکه بتوانید کاری ارزشمند جهت ارزیابی های آتی داشته باشید، لازمه که مقالات و کارهای ارائه شده شما تاحد امکان در یک زمینه واحد باشند، چون باید القا کننده این مطلب باشند شما در یک زمینه مسلط شدید و کار فراوان کردید.

انجام کارهای مختلف در زمینه های مختلف به این اندازه ارزشمند نیست. بنابراین لطفاً در انتخاب زمینه کارتون به این موضوع توجه داشته باشید.

- فکر می کنم تعداد مناسب برای کار بر روی یک مقاله حداکثر سه نفر باشه که با توجه به اینکه یکی از نفرات مقاله بهتره که از اعضا هیأت علمی باشه(یعنی از اساتید دانشگاه)، فکر می کنم حداکثر تعداد نفراتی که می خواهند روی هر موضوع کار کنند، بهتره دو یا سه نفر بیشتر نشه.

- تعدادی از دوستان پژوهش محورند و اغلب اونها ملزم به استخراج مقاله یا مقالاتی از کار خودشون هستند، که طبیعتاً از طرف اساتید انتظار میره این افراد این مقالات رو با اساتید راهنما و مشاورشون به صورت مشترک ارائه کنند و ممکنه نتونن در مقاله های مرتبط با پایان نامه شون با دیگران شریک بشن. ولی مسلماً می تونن روی مقالات همون زمینه و روی مسائلی که ممکنه درطی کارشون کشف بشه هم با دیگران کار کنند. نکته مهم در این زمینه اینه که به همون دلیلی که در نکته اول ذکر شد، این افراد بهتره با توجه به کمبود وقت در زمینه های مربوط به همون زمینه پایان نامه شون کار کنن.


البته مواردی که به عنوان نکات ذکر شد نظرات شخصی بنده است و از دوستان می خوام که درصورت هرگونه اشتباه راهنمایی کنند.


حالا خواهش می کنم دوستانی که موافقند لطفاً اعلام نظر کنند و زمینه و موضوع مورد نظرشونو اعلام بفرمایند تا ببینیم آیا اصلاً این موضوع با اقبال مواجه میشه یا نه، تا درصورت اقبال همکلاسی ها بتونن زمینه های مشترک مورد نظرشون رو پیدا کنن و خودشون باهم تشکیل گروه بدن.


موفق باشید

نظرات 13 + ارسال نظر
علیرضا جلالی پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 23:50 http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

من خودم چون موضوع پایان نامه ام در رابطه با مسئله مسیریابی موجودی (IRP) هست علاقمندم که توی همین زمینه کار کنم.
البته با جناب آقای اسماعیلی هم هماهنگی در رابطه با کار روی این زمینه داشتیم.

فاطمه امینی جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 09:56

سلام دوستان سال نو همگی مبارک .... از آنجاییکه موضوع پایان نامه من سنجش عملکرد زنجیره تامینه میتونم در موضوعاتی مرتبط با موضوع پایان نامم کار کنم ممنون

آزاده سهرابی نژاد جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 13:40

موضوع پایان نامه من مدیریت ریسک است. در زمینه های کنترل پروژه و مدیریت ریسک تمایل به فعالیت دارم.
خوش باشید!

هما پوراسفندیانی شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 08:17

با درود و آرزوی بهترین ها برای تمام همکلاسی ها
من موضوع پایان نامم استفاده از anp برای ارزیابی ریسک در hse-ms است. anp که ابزاره پس می مونه ارزیابی ریسک چه از نوع hse و چه از نوع مدیریت پروژه. البته من یه موضوع جانبی هم دارم که علاقه مند کار در آن حوزه رو هم دارم و اون برنامه ریزی استراتژیک.

معصومه اکبری شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 16:19

سلام و عید همگی مبارک
موضوع منم ارزش کسب شده با درنظر گرفتن ریسک در پروژه های پیچیده است. فکر کنم در خصوص مدیریت و ارزیابی ریسک بتونیم با هم کار کنیم

ندا حقیقی شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 21:32

سلام من موافقم
در زمینه بهبود فرایند و مهندسی مجدد مخصوصا در زمینه فرایندهای تولید

آفاق شلالوند یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 10:15

سلام بر همگی و با تبریک مجدد سال نو
من در خصوص ارزیابی و انتخاب طرح های سرمایه گذاری با استفاده از تحلیل سلسه مراتبی و سیستم خبره تمایل به فعالیت دارم.
ممنون از شما و آقای درجزی

نفیسه عباسی چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 13:58

سلام من موضوع پایان نامه ام در مورد تعیین پورتفولیو بهینه با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره در پروژه های اجرایی هستش
در کل در خصوص متنوع سازی سرمایه گذاری در سازمانها مایلم همکاری داشته باشم
در مباحث مدیریت پروژه و مدیریت ریسک هم بدلیل ارتباط کاری علاقه مند به همکاری هستم
با سپاس از شما

محبوبه امین جعفری پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 21:58

سال نو مبارک
موضوع پایان نامه من ترکیب bsc و ahp است، در این زمینه حاضرم با دوستانی که تمایل برای ارایه مقاله دارند همکاری کنم.

یاسر بیزوالی شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 12:23

سلام بهاری و تبریک سال نو به همه دوستان خوبم
ممنون از مهندس جلالی عزیز بابت طرح موضوع

من تمایل دارم در دو زمینه همکاری کنم اولیش در زمینه مباحث مدیریت پروژه است چون به کارم مربوط میشه و بهش علاقه دارم و در مرحله بعد در زمینه برنامه ریزی استراتژیک.دوستانی که توی این مباحث پایان نامه دارند و یا علاقه مند به همکاری هستند در خدمت هستم. شاد باشید

خیاط یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 21:03

با سلام و عرض تبریک سال نو
موضوع پایان نامه من بررسی عوامل تاثیر گذار در حوزه بیمه عمر با بهره گیری از رگرسیون فازیه
که البته در زمینه رویکرد فازی در تحلیلهای اقتصادی هم علاقه مندم به دوستان کارمشترک داشته باشم

شکوهی دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 00:16

علاقمند به همکاری هستم
موضوع پایان نامه ام ارزیابی عملکرد است
در زمینه مدیریت پروژه
و کمدیریت ریسک هم شاید کمکهایی از دستم بربیاد

سوگند شمس سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 14:34

سلام به همگی
موضوع من در ارتباط با هوشمندی تجاری و سازمان های مجازی است. در این زمینه علاقه دارم که همکاری کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد