دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

سنجشیها بسم الله

سلام و خسته نباشید به همه ام آی اسی ها و سنجشی ها 

امیدوارم اونهایی که امروز امتحان داشتن با شادی برگشته باشن خونه و اونهایی هم که فردا امتحان دارن باز با شادی برگردن خونه... شما می تونین... من مطمئنم... 

این لینکو لطفا بچه های سنجشی یه نگاه بندازن شاید بدردشون بخوره مقایسه بین روشهای ارزیابی عملکرده برای جمع بندی شاید مفید باشه  

http://www.penco.ir/content/AboutEvalMethod.aspx 

امیداست که رستگار شوید

نظرات 3 + ارسال نظر
قاسم یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 18:28

ممنون

حمیدرضا رادمان دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 01:37

سر کار خانم پور اسفندیانی, سلام از اینکه حتی وقتی درسی را ندارید باز هم دغدغه ما را دارید و کمک هایی اینگونه می فرمایید جای تقدیر و تشکر دارد. راستش فکر می کنم با این وضعیت درس و نحوه امتحان استاد ما بیشتر از همه نیازمند دعا هستیم.

الان ساعت 1:45 شب است و نمی دانم چقدر دیگر از همدوره ای های عزیز مشغول ورق زدن های یکی دیگر از کتاب های استاد تیموری با آن ادبیات خاص هستند...از ته دلم برای همه انهایی که الان خوابند و یا بیدارند و فردا امتحان نا مشخص این درس را دارند دعا می کنم. و ارزوی موفقیتشان را دارم.

من که دیروز هیچی سنجش نخوندم.الان ساعت7 صبح به وقت تهرانه که شروع کردم ببینم قضیه چیه؟!!
قاسم

شکوهی دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 22:30

با این که این پست را بعد از امتحان دیدم
ولی بسیار جالب بود
خیلی سپاسگزارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد