دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

بچه ها خسته نباشید

شعر سهراب سپهری بعد از خروج از امتحان اس دی:

نه تو میمانی و نه اندوه
و نه هیچ یک از مردم این آبادی ...

به حباب نگران لب یک رود قسم ،

و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد ...
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند ...

 لحظه ها عریانند ،

به تن لحظه ی خود ،

جامه ی اندوه مپوشان ... هرگـز ...


بی صبرانه منتظر پست " خداحافظ اقتصاد سنجی 1" و بعدش " درود اقتصاد سنجی 2 " هستم!

نظرات 4 + ارسال نظر
هما پوراسفندیانی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 09:21

اقای وفایی خیلی شعرش به جا بود!!
منم منتظر خداحافظ اقتصادسنجی هستم ولی عمرا اقتصادسنجی 2 رو بردارم...

مهدی بالائی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 12:03

جناب وفائی با این امتحانات SD و زنجیره تامین خیلی خوبه که شما بازهم امیدواری.
البته فکر کنم بدجوری به اقتصاد سنجی و استاد جان علاقمند شده ای!

آفاق شلالوند یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 14:02

واقعا همگی خسته نباشید.
مخصوصا با اون امتحان نفس گیر دیروز. من که به شخصه تجربه شبیه سازی رو نداشتم ولی امتحان گروهی اونم با اون شرایط و زمان کم واقعا نفس گیر بود.
و با تمام وجود منتظر اتمام امتحان‌ها و یک مسافرت و پرداختن به کلی کار عقب افتاده هستم.
به امید موفقیت همگی

محبوبه امین جعفری یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 15:07

واقعاً تجربه اس دی فقط یک خوبی داشت اون هم کار گروهی و تلاش تمام هم گروهی ها بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد