دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

راه جدید دسترسی به وبلاگ

چون آدرس وبلاگ یه ذره طولانیه ، برای رفع این مشکل یکی از دامنه های شخصیمو بهش چسبوندم! یعنی شما مستقیما با رفتن به آدرس کتابین دات آی آر (ketabin.ir) می تونید از وبلاگ بازدید کنید.
به نظرم می رسه باید یه  دومین اختصاصی برای وبلاگ بخریم.هزینه 5 سالش چیزی حدود 15 هزار تومان میشه.
اگه کسی مایل بود این هزینه رو تقبل کنه می تونه با من هماهنگ کنه تا دامنه ای اختصاصی برای وبلاگ بخریم. مثلا iust-sanaye.ir !
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
انجمن دوستاران کسانی که دوستمان دارند!

نظرات 1 + ارسال نظر
مزدک خدادادی چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 22:05

قاسم جان من اکانت نیک دارم. 5 ساله ثبت کنم؟

دامنه iust-sanaye.ir باشه؟

من به شدت با این آدرس موافقم .
ولی بهتره نظر سنجی در مورد آدرس دامنه بشه شاید نظر بهتری هم باشه.
ممنون جناب خدادای
وفایی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد