دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

اعلامیه جلسات دفاع


نظرات 14 + ارسال نظر
قاسم دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 07:34

من تهرانم ولی امروز تا ده شب درگیرم.از این بایت متاسفم نمیتونم بیام.ایشالله موفق باشی

رادمان نژاد دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 08:47

با سلام ، برای موفقیت آقای پور آقا و همه همدوره ایهای عزیز پژوهش محور دعا می کنم ، مطمنم همه با نمر ه های عالی این مرحله پایانی را خواهند گذراند.

هما پوراسفندیانی چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 10:26

ممنون از اطاعرسانیتون

هما پوراسفندیانی پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 22:51

ممنون اقای جلالی. ولی شما کی دکترا خوندین ما بی خبریم؟!

قاسم شنبه 17 آبان 1393 ساعت 08:30

سلام.
برای خانم اسفندیانی آرزوی موفقیت می کنم و از اینکه نمی تونم در جلسه دفاعشون حضور داشته باشم عذر خواهم.

شکوهی شنبه 17 آبان 1393 ساعت 23:51

خانم پور اسفندیانی
برایتان ارزوی موفقیت بسیار دارم

هما پوراسفندیانی یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 16:06

ممنون از اظهار لطفتون دوستان
منم برای تمام کسانی که اسمشون داخل این لیست هست و یا در آینده وارد خواهد شد نیز آرزوی موفقیت نه تنها در جلسه دفاع که در تمام مراحل زندگیشان دارم.
موفق و شاد باشید

قاسم سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 09:38

برای خانم شکوهی،امین خالقی عزیز و حسینی وفای عزیز ارزوی موفقیت می کنم و از گل روی هر سه تاشون بابت فاصله زیاد و نبود امکان حضور در جلسه دفاعشان عذر خواهم.

شکوهی پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 11:06

ممنون آقای وفایی از دغدغه تان
برای همه دوستان آرزوی توفیق روز افزون دارم

امین خالقی شنبه 8 آذر 1393 ساعت 10:08

ممنون قاسم عزیز
به امید روزی که اسامی همه پژوهش محورهای دوره ی ما توی این لیست باشند.

حجت اله اسدی نسب پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 23:32

سلام.وقتتون بخیر.خسته نباشید.من دانشجوی دکترای مدیریت صنعتیم.میخوام بدونم ترجمه ای از کتاب مدیریت زنجیره تامین سراغ دارید؟شنیدم دکتر تیموری ترجمه کردن این کتاب رو.لطفا کمکم کنید.خدا عمرتون بده

حجت اله اسدی نسب شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 14:31

خسته نباشی اخوی.آقا من دانشجوی دکترای مدیریت صنعتی هستم و بدجور دنبال ترجمه مدیریت زنجیره تامین چوپرام برای تزم.شنیدم دکتر تیموری ترجمش کرده.خواهش میکنم کمکم کنید
میلم:asadi.n@gmail.com
09163201377

سلام

این لینک کتاب چوپرا البته به زبان انگلیسی است:

http://s4.picofile.com/file/8170302068/Sunil_Chopra_Peter_Meindl_Supply_Chain_Management_2007.pdf.html

اینهم پاورپوینت رئوس مطالب چهاتا از فصول این کتاب:

http://s4.picofile.com/file/8170303384/Chopra.rar.html

کتاب های دکتر تیموری هم تا جاییکه من میدونم:
1- کتاب مدیریت زنجیره تامین گرداوری ابراهیم تیموری و مهدی احمدی
2-کتاب راهنمای زنجیره تامین ترجمه ابراهیم تیموری و اشکان حافظ الکتب انتشارات علم و صنعت

دیجی فایل سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 19:07 http://edigifile.ir

با سلام
آیا امکان تبادل لینک یا تبلیغ در سایت شما وجود دارد
در صورت امکان با من مکاتبه فرمایید
با تشکر

قاسم دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 08:54

بالاخره کوزه گر تو کوزه افتاد!
علی آقای عزیز جلالی هم رفت دفا!
زنده باشی و موفق علی جان، علیِ جان

مخلصیم قاسم جان

ان شاالله شما هم همیشه موفق و سلامت باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد