دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

امکان تمدید پایان نامه

دوستان قدیمی سلام

امیدوارم که حالتون خوب باشه و توی این گرما و تشنگی و گرسنگی حالی هم برای انجام پایان نامه براتون مونده باشه

پیش پیش نماز و روزه هاتون مقبول مهربانترین مهربانان باشه

جاتون خالی امروز دانشکده تشریف داشتم و سعادت زیارت اساتید گرام بهم دست داد! از اطلاعات محرمانه ای مطلع شدم که گفتم به صورت کاملا رازدارانه با شما هم درمیان بگذارم البته یه پیش شرط داره و اون اینکه بین خودمون بمونه و به کسی نگین که من بهتون گفتم و اصلا ازش خبر دارین!!! منم هر گونه اطلاع رسانی ایو کتمان میکنما!!!

و اون مساله اسمشو نبر که من اصلا نمیخوام بگم اینه که دوستان گرامی که هنوز از پایان نامه خود با سپرهای فولادی دفاع نکرده اند تنها در صورتی می توانند مهلتشو تمدید کنن که درس جبرانی گذرانده باشن که به ازای هر 2 واحد جبرانی یک ماه بهمون آوانتاژ میدن!! این مساله تمدید یک ترم و ... هم که اصلا کشک و دوغ شرکت دامداران گرامی!!

شاید بپرسین که "حالا اگر یه بخت برگشته ای که جبرانی نداشته نتونه تا آخر شهرِِ یور! دفاع کنه چه بلایی سرش میاد؟" باید بهتون بگم عجب سوال پر مغزی،احسنت به آن شیری که شما سوال پرسنده گرامی را خورد!!

و جواب این دوست گرامی که قبلا توسط شیر بیشه نوش جان شده و فرصت شنیدن جواب سوالش را نداشته این است که  به ازای هر 15 روز 0.25 ناقابل از نمره اش کم میشه یعنی اعضاء هیات ژوری در روز دفاع مورخ 15 مهر نمره ای که اعطا خواهد کرد از مثلا 19.75 محاسبه خواهد شد. یعنی ماکزیمم نمره ای که این بنده خدا می تونه بگیره 19.75 است!!

یکی نیس بگه: آقا ما به همین راضی هستیم همین الان بدین ما بریم! 

موفق و موید باشید و روزگار به کام

تا باد چنین بادا...

نظرات 5 + ارسال نظر
سوگند شمس چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 14:33

اوضاعم خوبه پس با 10 واحد جبرانی یعنی 5 ماه وقت دارم

5 ماه از مهر ماه تازه !!
یک ماهشو میشه به من بدی

امین خالقی چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 15:20

ممنون از اطلاع رسانی
(الان دیگه خوشبختانه )منم 10 واحد جبرانی داشتم
کسی میدونه اگر تمدید کنیم چقدر شهریه باید بدیم؟

حمید رضا رادمان نژاد چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 17:37

سلام ،
نکته اول : خداییش چه قانون سختی است ، یاد قانون های عزیزان داعشی افتادم ( به ازای هر 15 روز 0.25 نمره)!!! کاملا قانون غیر انسانی است!!!من مطمنم روزه هیئت ژوری به خاطر این قانون هم که شده قبول نیست .

نکته دوم : دوستان فکر نکنند برای دفاع تنها سپر های فولادی لازم است ، ما در سایپا در حال تولید سپر های جدیدی از پلاستیک فشرده ای خاص هستیم که به زودی بر روی پرایدها نصب خواهد شد و قابلیت این را دارد که اگر تانک با سپر پراید جدید برخورد کند به خاطر خاصیت الاستیسیته بالا تانک را کیلومتر ها دورتر پرتاب کند ، که من این نوع سپر را برای دوستان در روز دفاعیه پیشنهاد می کنم!!!!

نکته سوم : دعای خیر ما بدرقه راه تمام دوستان پایان نامه دار است ، مطمنم به زودی و با موفقیت این مسیر را طی خواهید کرد ، همدوره ای های ما نشان داده اند که آدم های روزهای سخت هستند.

نفیسه عباسی سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 13:53

دوستان گفته بودن که مهلت تا پایان اسفند هستش
مگه میشه تا پایان شهریور دفاع کرد
خیلی عجیبه این موضوع
بازهم تصمیمات دقیقه نودی
از اول گفته بودن باید تا پایان شهریور دفاع کنیم؟ چرا من یادم نمیاد؟

وحید جمعه 2 آبان 1393 ساعت 19:34

سلام
میبخشید من از بچه های ارشد سیستم چند تا سوال دارم
منیدونم چجوری باید سوالاتمو بپرسم
لطفا کمک کنید

یک ایمیل به شما زدم!
قاسم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد