دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

سوال- ارزیابی عملکرد

سلام

از بین دوستان اگر کسی موضوع پایان نامه اش با ارزیابی عملکرد مرتبط است یا احیانا در این زمینه تجربه ای دارد ممنون می شوم که در بخش نظرات این پست ادرس ایمیلش را بگذارد.

چند سوال دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
قاسم سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:31

من

دوستدار شما یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 23:51

سلام دوستان من درسم تمام شده ولی دنبال پروژه پایانی برا دوستامم اگه کسی پروژه داره بیاد باهم مباله می کنیم یعنی من پروژه خودم رو بهش میدم اونم یک پروژه بهم بده مثلا تو اتاق مدیر گروه شما پر پروژس بره چند تا برداره امانت فایلش رو برام بفرسته منم پروژه خودم براش میفرستم منتظر جوابتون رو همین وب سایت هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد