دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

گروه بندی سمینار

سلام دوستان پژوهش محور خسته از بی هماهنگی های دانشگاه


با توجه به اینکه طبق قانون!!!! باید در سه جلسه دفاع سمینار حاضر باشیم و برای رفاه حال خودمون و جلوگیری از دوندگی ها! پیشنهاد میدم همه دوستانی که با یک استاد مشترک ارائه دارند تشکیل یک گروه بدن و یک نفر به نمایندگی با استاد مربوطه صحبت کنه و برای ارائه یه روز از ایشان وقت بگیرن و همه دوستان اون گروه با هم در جلسه دفاع سمینار حاضر بشن. با این کار هم همگی در جلسات سمینار همدیگه بودیم و هم جلسه دفاع رسمیت بهتری پیدا می کنه!


اگر مایلید نام استاد راهنماتون را بنویسید تا گروه بندی ها و هماهنگی ها انجام شود. 

نظرات 10 + ارسال نظر
هما پوراسفندیانی دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 12:10

هما هستم از تهران
استاد گرامی: دکتر قوسی

آزاده سهرابی نژاد دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 12:12

ازاده سهرابی نژاد
دکتر معینی

علیرضا جلالی دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 12:49

باعرض سلام

یک سوال:
وقتی در جلسه سمینار هیچگونه ثبت رسمی از شرکت کنندگان (مانند جلسه دفاع پایان نامه) صورت نمی گیرد، چگونه و توسط چه کسی حضور در سه جلسه سمینار تایید می گردد؟!!!

اینم سوالیه
لطفا مسئولین پاسخگو باشن!

فاطمه امینی دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 13:18

سلام
دکتر مهدوی مزده

فاطمه امینی دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 13:21

راستی در جدول زمانبندی دانشجوهای روزانه به من وقت اختصاص دادند خخخخخ

نفوذی

آفاق شلالوند دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 13:49

سلام
دوستان من هم سوال آقای جلالی رو دارم اگر امکان دارد ابتدا لزوم این موضوع را بررسی کنیم. چون ارایه سمینار ما با دوستان روزانه متفاوت است و ممکن است این قانون شامل حال ما نشود و ممکن است خودمان را درگیر موضوعی کنیم که ضرورتی ندارد.
من با استادم قرار گذاشتم شنبه سمینارم رو ارایه کنم گفته ساعت 9:30 اینجا باش ولی بقیش غیر شفافه

بعد ارائه شفاف میشه
به امید خدا

مریم شاکری دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 14:15

دوستان لطفاً خواهشاً التماساً انقدر الکی به هر موضوعی جو ندین
بابا به خدا خودمون باعث میشیم این کارا رو بکنن
واقعاً از ماست که بر ماست
سرمون درد میکنه واسه این کارا بعد اعتراض میکنیم چرا چنین است و چرا چنان

اتفاقی نیافتاده که خانم شاکری
یه گروه بندی می خواستیم بکنیم که دوستانی که با یک استاد هستند یه روز با هم ارائه بدن و هر کدوممون دنبال استاد نریم تا بتونیم وقت بگیریم !
جو میدید به قضیه ها!

مسعود شیرازی دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 14:44

سلام منم موافق خانم شاکری هستم
حالا که دانشگاه هیچ برنامه ای برای این کار نداره چرا ما اینقدر پافشاری میکنیم و میخوایم دانشگاه رو هل بدیم ...
اصلا شاید نخوان از ما ارائه بگیرن ...
ما اینقدر به دانشگاه و استادها اصرار و تاکید می کنیم خب اونها هم فکر میکنن خبری حتما یا قانون و اصول دانشگاه داره نقص میشه ...

من فکر نمیکنم بیشتر از یک یا دوتا استاد مشترک داشته باشیم
و حداکثر دونفر از بچه ها باشن که با یک استاد برداشته باشن

فرزانه براتی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 09:38

استاد راهنمای من (دکتر ماکویی) گفت از دوستانتون دعوت کنید که در جلسه باشند ولی هیچ تاکید و ضرورتی نداشت . گفت در جلسه سمینار مهم این است که شما حاصل کار را برای من ارائه دهید

اگر ممکن است لطفا زمان ارائه سمینارتان را اعلام فرمایید

عظیمه نوروزی سه‌شنبه 18 آذر 1399 ساعت 09:39

سلام خانم دکتر سهرابی نژاد من در استفاده از نرم افزار ادوبی ادیش مشکل دارم اموزش های شما رو هم دارم ولی باز در برگردانده فایل از حالت نرمالایز مشکل دارم نمیخوام فایل بعدی هم نرمالایز اعمال بشه ولی با خاموش وروشن کردن نرم افزار بازم این حالت هست و روی فایل های بعدیم اعمال میشه چکار کنم?

پیامتون ارسال شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد