دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

احوالپرسی از دوستان

سلام دوستان و همکلاسیهای من

خوبین؟ خبری ازتون نیست. آخر ساله و همه مشغول کارو بستن حسابهاو خونه تکونیو عوض کردن پرده ها یا نصب دوباره پرده های شسته شده (زمینه تخصصی آقایون) و ...

در بین این مشغولیات گفتم از همتون حالی بپرسم و سالی پر از شادی و موفقیتُ برای همتون آرزو کنم...

همای کوچوک وبلاگ شما

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا جلالی پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 11:59

سلام

بله
سخت و به صورت "کاملاً تخصصی" مشغول به کاریم!!!!

من هم برای شما و همه دوستان آرزوی سال خوب و سرشار از موفقیت دارم.

قاسم پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 21:19

ممنون.اسباب کشی هم اثری از ما باقی نگذاشته است.

شکوهی جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 22:36

شنیده بودیم بچه های جوان خانه ان هم از نسل دهه شصت و هفتادی برای فرار از خانه تکانی روزهای تعطیل هم برای خودشان مشغله درست کنند که همه کار به دوش والدین باشد ولی از شما و نسل شما بعیده آقای رادمان نژاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد