دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

آخرین وضعیت تشکیل تیم های (توسعه اقتصادی)


دوستان بی نظیرم ، سلام ، حقیقتش این است که یک هفته از

فراخوان تشکیل تیم های درس توسعه اقتصادی گذشته است 

ولی از 21 نفر همکلاسی محترم ، تا کنون تکلیف 15 نفر مشخص

شده و 6 نفر که اسامیشان را نمی دانم ، هنوز پیامی نگذاشته اند

تا جمع بندی کنم و برای استاد بفرستم ، دوستان که این درس  را 

 دارند اگر لطف کنند تا فردا اسامی تیم و عنوان پیشنهادی خود را 

اعلام کنند ممنون خواهم شد.

راستی بعضی موضوعات اعلامی استاد ، مانند صنعت و کشاورزی 

و فقر و بی عدالتی و بهداشت و فرهنگ  را هم هنوز گروهی انتخاب 

نکرده است و بعضی موضوع ها مثل نفت و آموزش و  علم و تکنولوژی

توسط دو تا تیم انتخاب شده است که پذیرشش بستگی به نظر استاد

دارد ولی اگر دوستان خودشان تغییر موضوع بدهند شاید بهتر باشد.


آخرین وضعیت تیم ها هم مطابق جدول زیر است :


لیست اسامی گروههای  توسعه اقتصادی

شماره گروه

نام اعضاء

عنوان پیشنهادی

1

 آقای فرهادی-  آقای حریر فروش

محیط زیست

2

 آقای  حافظی- آقای فرزانه

نفت

3

آقای رادمان نژاد –  آقای میر حسینی

جمعیت و اشتغال

4

خانم  فراهانی- خانم پاشایی

آموزش

5

آقایان اسماعیلی-  آقای داد بین

علم و تکنولوژی

6

آقای جباری- خانم یعقوبی

نفت

7

خانم  براتی-   خانم روز بهانی

آموزش

8

آقای وحید فخرایی 

علم و تکنولوژی

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم فراهانی شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 14:21

جناب آقای رادمان نژاد عزیز با تشکر از زحمات شما. با توجه به اینکه خانم روزبهانی و خانم براتی روی موضوع آموزش کا ر میکنند و بعید میدونم که بشه دو گروه روی یک موضوع کار بکنن یا نه؟ من روی موضوع فرهنگ کار میکنم البته در اینصورت نمیدونم که خانم براتی باز هم تمایل داشته باشن با من هم گروه باشن یا خیر.

خانم فراهانی ، سلام ، چون تعداد مان 21 نفر است علی القاعده یک گروه می تواند 3 نفری باشد یعنی مثلا گروه آموزش 3 نفره باشد ولی به نظرم در صورتی که با خانم براتی همین تیم را نگهدارید و موضوع را عوض بفرمایید بهتر است

--------------------------------------------------------------------------------
خانم فراهانی ، شما با خانم پاشایی همگروه بودید ، نه خانم براتی ، خانم براتی و خانم روزبهانی با یکدیگر همگروه هستند، ، پیشنهاد می کنم با خانم پاشایی همگروه بمانید وموضوع کشاورزی که قبلا انتخاب نشده است را کار کنید

راحله پاشایی شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 16:29

سلام
با تشکر از زحمات شما، با این اوصاف ،لطفا موضوع کشاورزی را برای بنده در نظر بگیرید.

مریم فراهانی شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 16:57

ببخشید منظورم خانم پاشایی بودند که تمایل داشته باشند که در موضوع فرهنگ با من هم گروه باشند یا خیر. به هر حال لطف بفرمایید موضوع فرهنگ را برای من بگذارید اگر به تنهایی هم قرار باشد کار کنم مشکلی ندارد

شقایق عباس زاده شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 17:33

سلام ازموضوعات باقیمانده، فرهنگ، به نظر دلنشین تر می آید همگروهی بزرگوارم راهم هنوز نمیشناسم!!!

پرندوار شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 20:00

با سلام
می خوام گروه نفت باشم لطفا

خانم پرندوار ، به نظرم موضوعی دیگر را انتخاب بفرمایید تا کنون برای موضوع نفت دو گروه ، 2 نفره اعلام آمادگی کرده اند

وحید فخرایی یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 08:26

آقای رادمان عزیز
با سلام
موضوع علو و تکنولوژی بدواً توسط اینجانب انتخاب شد سپس دوستان عزیز آقایان اسماعیلی و آقای داد بین نیز به این موضوع ابراز علاقه نمودند.اگر دوستان تمایل داشته باشند و شما نیز صلاح بدانید بصورت 3 نفری روی این موضوع کار کنیم.
متشکرم

جناب مهندس فخرای..... با موافقت آقایان دوستان عزیزم آقایانم دادبین و اسماعیلی عزیز ، تیم شما به صورت سه نفره شد ، پس دوستان مطلع باشند تنها تیم سه نفری ممکن ظرفیتش پر شد و بقسه تیم ها نهایتا 2 نفری خواهد بود.

عظیمی یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 11:17

سلام آقای مهندس
من هم برام فرق نمیکنه موضوع چی باشه
لطفا اسم بنده را هم اضافه فرمایید

با تشکر

دوست عزیز ....آیا جنابعالی هم در این کلاس شرکت دارید ، لطفا اسم و فامیلی و زمینه انتخابی را بفرمایید
(من فعلا موضوع باقیمانده بهداشت را برایتان در نظر می گیرم تا میل اولیه را به استاد بزنم و بعد اگر مایل بودید ، تغییر دهید و در یک تیم قرار گیرید)
---------------------------------------------------------------------------------
خانم عظیمی ، سلام ، عذر خواهی من را بابت عدم شناخت بپذیرید ، پیشنهاد می کنم موضوعی مانده را با یکی از همدوره ای های حاضر در این درس (مثل خانم پرند وار یا خانم عباس زاده ،در صورت تمایل همگروه شوید)

مریم فراهانی دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 09:37

جناب آقای رادمان نژاد با سلام
من همانطور که قبلا هم گفته بودم موضوع فرهنگ رو انجام میدهم با هر عزیزی که تمایل به همگروهی داشته باشد (موضوع کشاورزی را برای من نگذارید لطفا)

شقایق عباس زاده دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 19:05

مریم جان دعوت منومیپذیری؟ اگرجوابت مثبت باشه جناب رادمان نژاد لطف کنندوموضوع فرهنگ رابرای مادرنظربگیرند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد