دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

با هم رشد کنیم!

به نظرم رسید چون مقاله هایی که برای درس تصمیم گیری چند معیاره مقاله های به روزی بود و هر کدام از ما روی یکی از آن ها کار کردیم و ممکنه مقاله مربوط به هر یک از عزیزان به درد بقیه بخوره پیشنهاد می دم هر کس تمایل داشت نتیجه نهایی کارش رو به من بفرسته.(q.vafaie[at]gmail.com ) پس از انقضای تاریخ ارایه مقالات به استاد، من کار های همه دوستان رو با اون عزیزانی که کار نهایی شونو با من به اشتراک گذاشتند ، به اشتراک می گذارم!

خدا کنه تونسته باشم مفهوم و لپ کلام رو رسونده باشم!


نظرات 7 + ارسال نظر
محبوبه امین جعفری سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 22:23

سلام
پیشنهاد خیلی خوبیه من استقبال میکنم

مصطفی درجزی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 23:04

سلام قاسم جان
ممنون از زحماتت
به نظرم بسبار پیشنهاد خوبیه
کار خودم رو برای شما میل می کنم

آفاق شلالوند چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 07:44

سلام خدمت همکلاسی خوشفکر ما
بسیار پیشنهاد خوبی است من ترجمه مقاله رو و فایل رو براتون ایمیل می کنم.

نیما سعادت چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 08:51

قاسم جان سلام
یک پیشنهاد داشتم ، فکر می کنم بشه با همکاری همدیگر و جلب نظر تعدادی از اساتید جهت پشتیبانی ، سایتی راه انداخت که ترجمه مقالات جدید در حوزه صنایع مربوط به سالهای اخیر رو به فروش بگذارهکه هم ارزش تحصیلی حاصل بشه هم ارزش مالی

نیمای عزیز!
به قول یک بنده خدا:چرا که نه؟!!!
قاسم

علیرضا جلالی چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 22:50

سلام مهندس
فکر خوبیه
انشاالله تموم شد، برات می فرستم

آزاده سهرابی نژاد پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 08:53

سلام آقای وفایی خوش فکر
ایده خیلی خوبیه، هر چند که من این درس و نداشتم اما همه ما کارهای خوبی در زمینه تحقیق و ترجمه انجام دادیم من با نیما خیلی موافقم که یه وبلاگ برای فروش کارهای انجام شده راه بندازیم

هما پوراسفندیانی شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 19:23

سلام منم موافقم هر چند که تاخیر داشتم ولی براتون کارمو می فرستم
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد