دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

اخبار آخرین تغییرات ثبت نام از قول سرکار خانم محمدخانی

سلام


پیرو آخرین صحبتی که با سرکار خانم محمدخانی داشتم، ایشان فرمودند که دوستانی که تمدید پایان نامه داشته اند،خودشان پایان نامه را اخذ کنند (شرمنده! لطفا فحش ندین! تقصیر من نیست(

 
من که خودم تا لحظه آخر صبر می کنم بعد ثبت می کنم


دوستانی که درس جبرانی روشهای کمی نیاز دارند، در سیستم گلستان، در قسمت ثبت نام، منوی ترمیم، دکمه انتخاب درس را زده و با زدن کد:   081-12-24  این درس را به لیست دروس ارائه شده خود اضافه کرده و سپس این درس را مانند سایر دروس ثبت نام نمایند

 

دوستانی که درس روش تحقیق نیاز دارند، در سیستم گلستان، در قسمت ثبت نام، منوی ترمیم، دکمه انتخاب درس را زده و با زدن کد:   074-12-24  این درس را به لیست دروس ارائه شده خود اضافه کرده و سپس این درس را مانند سایر دروس ثبت نام نمایند


درس منابع انسانی امروز آخر وقت (یا فردا صبح) اضافه خواهد شد.


درمورد کسانی که شامل نامه شهریه بودند، همانطور که در پست قبل گفتم، کلیه تأییدیه های لازم گرفته شده، ولی آقای اصفهانی مرخصی هستند و فردا صبح قرار است تشریف بیاورند و از آنجا که همکاران ایشان از انجام کار در نبود ایشان سرباز زدند، با سرکار خانم دکتر جذبی صحبت کردم و از ایشان خواهش کردم که لااقل باحضور ایشان در ساعات اولیه صبح فیلتر برداشته شود. بنابراین خواهش می کنم این دوستان برای انتخاب واحد، فردا بعدازظهر گوش به زنگ باشند.


موفق باشید 

نظرات 9 + ارسال نظر
معصومه اکبری سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 13:21

باسلام
ممنون از پیگیری خوبتون

غلامرضافرزانه سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 13:32

ممنون آقای جلالی.انشالله بتونیم این زحمات بی منت شما راجبران کنیم.

مهدی بالائی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 13:44

ممنون از پیگیری و اطلاع رسانی

فاطمه امینی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 13:48

جناب جلالی خیلی ممنون از زحماتتون
فقط ما دوباره پایان نامه رو بگیریم مبلغ شارژ نمیشه؟؟؟

خواهش می کنم. حقیقتش نمیدونم
اول گفتن میشه دست نگه دارین، حالا میگن نه نمیشه ثبت نام کنین.
ظاهرا یک مسئله و مشکل داخلی بین خودشونه. همونطور که گفتم من خودم تا لحظه آخر صبر می کنم تا تکلیف روشن بشه بعد اگر لازم بود ثبت می کنم.

آزاده سهرابی نژاد سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 16:19

اقای جلالی ممنون، ممنون و باز هم ممنون

مسعود شیرازی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 16:20

علیرضا جان ممنون
فقط پایان نامه رو مجدد برداریم یا سمینار رو هم باید بگیریم؟
چون قبلا گفته بودی سمینار رو مجدد نگیریم.

فقط پایان نامه.

امیر حسینی وفا سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 20:28

ممنون علیرضا جان. می دونم چقدر داری زحمت می کشی.

شکوهی چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 09:43

بسیار سپاسگزارم

وحید فخرایی چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 12:40

سلام
ضمن تشکر از پیگیری شما
منابع انسانی هنوز ارائه نشده است.لطفاً راهنمایی فرمایید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد