دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

مسائل مالی مربوط به شهریه-فوری

سلام حضور دوستان گرامی


پیرو مسائل مطرح شده در وبلاگ، در رابطه با امور مالی و شهریه، امروز با جناب آقای اصفهانی صحبت شد و نتایج به شرح زیر است:


1- دانشجویانی که فقط پایان نامه آنها باقی مانده است، برای ترم آتی باید کل شهریه ثابت را پرداخت نمایند (720000 تومان) ولی لازم نیست مجددا مبلغی برای پایان نامه پرداخت کنند.

توجه1: سمینار مربوط به ترم گذشته محسوب می شود و فقط نمره آن دیرتر اعلام می گردد، بنابراین نیازی به ثبت نام مجدد آن نیست. بنابراین کسانی که پایان نامه و سمینارشان باقی مانده، باید فقط پایان نامه را تمدید بفرمایند.

توجه2: با جناب آقای اصفهانی در ارتباط با اینکه شهریه کسانی که فقط پایان نامه دارند، نصف و یا یک سوم شهریه ثابت عادی است (مطلبی که دوستان مطرح کرده بودند) مذاکره شد، که ایشان اکیدا مسئله را رد کردند. بنابراین در دانشگاه علم و صنعت در این حالت هم باید شهریه کامل (720000 تومان) پرداخت گردد.

2- باتوجه به درخواست ایجاد تسهیلات درپرداخت، ایشان نهایتا با انجام کار به صورت زیر موافقت کردند (البته باید تأییدیه مقامات بالاتر را هم بگیرند و فعلا فقط قضیه شفاها مطرح شده است):

دانشجویان پژوهش محوری که ترم آتی با پایان نامه کار خود را به پایان می برند (تأکیداً فقط همین افراد)، درصورتی که درحال حاضر امکان پرداخت کل مبالغ (بدهی های فعلی و شهریه ثابت ترم آتی) را نداشته باشند، باید پس از جدا کردن 720000 تومان شهریه ثابت ترم بهار، بیش ازمبلغ دو سوم باقیمانده بدهی خود را (دوسوم بدهی تا آخر ترم پیش شامل شهریه ثابت و متغیر ترم پیش و بدهی های سابق) سریعا واریز نمایند، و ظرف امروز و فردا به همراه شماره پرسنلی خود به اینجانب اعلام نمایند (ازطریق sms یا ایمیل) تا نام آنها در نامه ای که در حال تهیه هستیم قرار گیرد.

پس از تسلیم این نامه به جناب آقای اصفهانی، ایشان بعد از گرفتن پرینت پرداختهای دانشجویان و ضمیمه کردن آن به نامه از مقامات بالاتر درخواست پرداخت مابقی مبلغ را در طول ترم آتی خواهند نمود. (یعنی یک سوم بدهی گذشته+شهریه ثابت در ترم آتی بعداً پرداخت گردد)

پس خواهش می کنم دوستانی که با این روش کارشون حل میشه سریعا نسبت به پرداخت(حتما بالاتر از دوسوم مبلغ بدهی) اقدام و به بنده خبررسانی کنند.

از جهت محدودیت در رفت و آمد و لزوم مطرح شدن جمعی و سریعتر مسئله، متأسفانه فقط تا فردا می توانیم منتظرشما دوستان باشیم بنابراین خواهش می کنم حتما سریعا اقدام کنید تا شرمنده شما نشم.


موفق باشید

------------------------

توجه: بنده به تمام کسانی که به من اس ام اس یا ایمیل دادند جواب داده ام. اگر کسی از من جواب نگرفته، لطفا مجددا با من تماس بگیره، که خدای نکرده کسی جانمونه.

ممنون.
نظرات 9 + ارسال نظر
آزاده سهرابی نژاد دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 13:54

ممنون اقای جلالی از پیگیری هاتون
تکلیف دوستانی که پایان نامه با یک درس جبرانی دارند چیست؟
من ترم اول و دوم تمام واحدهای اختیاری تخصصی واجباری + دو واحد اقتصاد خرد پاس کردم و ترم پیش پایان نامه و سمینار + جبرانی امار داشتم و چون با پیگیری های زیاد درس or ارائه نشد به ناچار باید این ترم اخذ کنم
وضعیت شهریه من و دوستانی مثل من چگونه خواهد بود؟!!!!
چون این نوع انتخاب واحد به ناچار بر ما تحمیل شد و در صورت ارائه درس or من فقط برای این ترم واحد پایاین نامه را داشتم!

درصورتی که ترم قبل واحد پایان نامه را اخذ کرده اید، این شرایط شامل حال شما می شود.
اگر کسی درترم گذشته (مهر ماه) پایان نامه را اخذ کرده باشد و در ترم آینده هم فارغ التحصیل شود(حالا با هر تعداد واحدی)، این قضیه درموردش صادق است.

امین خالقی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 14:57

بسیار ممنون از پیگیرهاتون آقای جلالی

سوگند شمس دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 15:44

آقای جلالی باز هم ممنون

محبوبه امین جعفری دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 16:03

ببخشید من که فقط پایان نامه ام مانده ولی این ترم 11 واحد داشتم (با سمینار) و پایان نامه را تازه میخواهم بردارم چقدر باید واریز کنم؟

این برنامه مخصوص کسانی است که به دلیل پرداخت مبلغ پایان نامه (که سنگین بود) دچار مشکل شده بودند.
اگر شما برای ترم آتی پایان نامه برمی دارید، خودبخود مبلغ شهریه متغیر آن را بعدا (درطول ترم آینده) پرداخت خواهید کرد، پس جزء این گروه نخواهید بود.
بنابراین باید کل مبلغ بدهی گذشته و فعلی (باقیمانده شهریه ثابت و متغیر ترم قبل و شهریه ثابت ترم بعد) را بپردازید و حساب خود را صفر کنید.
موفق باشید
------------------------------
ممنون آقای جلالی

ندا حقیقی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 16:27

ممنون آقای جلالی
من دو سوم رو پرداخت کردم و براتون اس ام اس کردم

ممنون
دریافت شد
البته منظورم اس ام اسه، نه دوسوم!

هما پوراسفندیانی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 22:30

ممنون اقای جلالی از پیگیری هاتون

مهدی بالائی سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 09:41

آقای مهندس جلالی، ممنون از پیگیری جنابعالی

حمد صالحی سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 12:52

ممنون آقای جلالی عزیز.
من اس ام اس هم خدمت شما ارسال کردم.
با تشکر- صالحی

سلام جناب صالحی عزیز
اس ام اس شمارو دریافت کردم
ممنون

خیاط سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 20:20

جناب اقای جلالی ممنون از زحماتتون
من کل مبلغ بدهی و شهریه ثابت ترم اتی رو پرداخت کردم
و امیدوارم درس or ارایه شود
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد