دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

یک مدل جدید امتحان

تا حالا شده بود امتحان یه چیزی داشته باشین سوال از دو تا درس دیگه باشه؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
طیبه زمانی رافع دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 19:02

استاد که فرموده بودن جزوه باز منظورشون این بوده که هر چی جزوه و کتاب تا الان داشتید همراهتون باشه!

اپن لیبراری بود به قول معروف

هما پوراسفندیانی دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 19:46

ایشالله که نتیجه اش خوب خواهد بود. نگران نباشید استاد زندگی یارتان بوده هست و خواهد بود.

محبوبه امین جعفری دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 20:32

خیلی خیلی بیمزه بوووووود
حیفه آدم درس بخونه ، اگر نخونده سر امتحانا بریم هیچی رو از دست نمیدیم ولی از ورقه سوالات امتحان باید عکس میگرفتیم توی گینس ثبتش میکردیم

نگران نباش محبوبه جان یه مدل جدید کشف کردین که می تونین به نام خودتون ثبتش کنید و از ترم بعد هم در دانشگاه ها تدریس بشه

سارا ناجی دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 20:41

آره آقای وفایی
امروز یه امتحان به این شکل دادیم
سنجش عملکرد بود.
جات خالی بودددددددددددددددددددددددددد.

آفاق شلالوند سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 08:03

سلام
من که به شخصا خیلی دلم می خواد علت واقعی، دادن این سوالات رو از استاد مربوط بپرسم.
من که حسابی غافلگیر شدم. آخرین امتحان خاطره‌ای شد واسه خودش البته امیدوارم به خیر هم بگذره

قطعا بخیر خواهد گذشت آفاق جان نگران نباش
دلیلش هم کشف یک مدل جدید ارزیابی بود! مثل امتحان mcdm که من همه مدلهارو قاطی کرده بودم و فکر کنم به یه تلفیق خارق العاده از مدلها رسیدم که می تونم به نام خودم ثبتش بکنم!! میگی نه حالا موقع اعلام نمرات ببین به من تقدیرنامه می دن یا نه!!

حمید رضا رادمان سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 08:21

وقتی که از حال و هوای این امتحان عجیب خارج شدم یادم آمد که استاد خودشان در یکی از رکوردها به نوعی این سوال را لو داده بودند !!!
همان وقتی که می فرمایند مسیر و هدف برخی امور مشخص نیست و مثال می زنند که ( به عنوان نمونه در دانشگاهی هدف درس یک چیز است ، استاد چیز دیگری درس می دهد و نهایتا به نحوی خارج از موضوع درس و موارد تدریس شده امتحان می گیرند به نظرم استاد می خواستند اینگونه حتی سر جلسه امتحان ما را با صورت عملی با این فرمایششان آشنا کنند.

استاد به این خوبی! بینوا قبل از امتحان به ما صورت سوالو هم داده بوده اپن بوک و اپن لایبرری هم که بوده لپتاپ و همه چی هم ازاد بوده حالا هی بگیم دانشگاه سخت میگیره فقط مشکل اینه که ما به استاد توجه نکردیم!! خب یکم توجه میکردیم حالا هممون 20 میشدیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد