دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

پرسشنامه های استاندارد

دوستان پایان نامه ای و غیر پایان نامه ای سلام

به طور اتفاقی در گردش های اینترتیم یه سایت پیدا کردم که یه سری پرسشنامه های استاندارد گذاشته گفتم شاید به دردتون بخوره من نمی دونم لطفا چک کردین دیدین چیز خوبیه به منم خبر بدین

لینک

موفق باشین

نظرات 3 + ارسال نظر
شکوهی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 12:45

سلام
جالب بود ممنون
البته برای من لینک محتوای پرسشنامه فعال نبود ولی یکی دو تا از همان عنوان را در اینترنت سرچ کردم و اصل پرسشنامه را پیدا کردم

علیرضا جلالی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 14:38

ممنون خانم پوراسفندیانی

ظاهراً لینکها غیرفعاله
باید خرید کنید.

مسعود شیرازی شنبه 21 دی 1392 ساعت 09:06

بله بنظر لینک ها خراب میاد
ولی واقعا این همه پرسشنامه داریم
دیگه چیزی مونده بود که اسمش اینجا نباشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد