دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

کلاس حضوری اقتصادسنجی

باسلام خدمت دوستان عزیز


مطابق صحبت های جناب آقای مهندس عادلی نیک در کلاس حل تمرین دیروز، کلاس حضوری اقتصادسنجی در روز پنجشنبه 30 آبانماه، ساعت 10:00 صبح برگزار می گردد.

دوستانی که می توانند لطفاً لبتاپ بیاورند و نرم افزار Eviews 7 یا 7.1 را هم نصب نمایند.

نظرات 4 + ارسال نظر
معصومه اکبری یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 16:08

ممنون از اطلاع رسانی
تمرین جدید ندادن؟

نه. خوشبختانه تمرین جدیدی ندادن.

روزبهانی یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 16:14

من نتوانستم نصبش کنم کسی این نرم افزار را دارد؟ که من لبتاپ بیارم واسم نصب کنه؟ ممنون

من Eviews 7 رو نصب کردم و روز پنجشنبه میارم

البته باهاش کار نکردم و فقط نصبش کردم

جلالی

هما پوراسفندیانی یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 17:07

ممنون از اطلاعرسانیتون

امین خالقی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 08:45

ممنون از اطلاع رسانی
کلاس قطعی شده؟دانشگاه که توی سایت چیزی اعلام نکرده

آقای عادلی نیک سر کلاس حل تمرین گفتند.
البته امروز هم می تونید سرکلاس با آقای دکتر هماهنگی نهایی بکنین.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد