دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

قابل توجه دوستان اقتصادسنجی دار

سلام دوستان

طبق صحبتهای استاد در جلسه روز سه شنبه ،کلاس حضوری این هفته که قرار بود فردا باشه کنسل شده و روز شنبه از ساعت 6تا8 حل تمرین مهندس عادلی نیک بصورت مجازی برگزار میشه

نظرات 4 + ارسال نظر
طیبه زمانی رافع چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 22:31

از اطلاع رسانیتون بسیار ممنون
اینطوری خیلی بهتر شد دوستان شهرستانیمون هم استفاده می کنند.

غلامرضا فرزانه پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 11:23

سلام.البته با توجه کامنتی که دوستان در سایت گذاشته بودند من امروز دانشگاه رفتم و دست از پا درازتر برگشتم.چون 20 دقیقه کلاس دکتر میرزامحمدی را به دلیل مشکلات سایت دانشگاه از دست داده بودم.

هما پوراسفندیانی پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 18:02

ممنون اقای خالقی
حیف شنبه ها من ماموریت هستم ای کاش نظرسنجی میکردن قبلش

روزبهانی پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 18:53

و من نیز از کرج رفتم تا دانشگاه و دست از پا............

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد