دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

روش تحقیق و پایان نامه نویسی

دوستان سلام


پس از اعلام آمادگی دوستان برای برگزاری دوره فشرده روش تحقیق و صحبت های پایانی با دکتر ارین خصال (استاد این درس) ایشان گفتند که برگزاری کلاس روش تحقیق به صورت کاملا فشرده مترصد 8 ساعت زمان می باشد که هزینه این هشت ساعت کلاس 700000 تومان می باشد.

در ضمن برای پایان نامه شیوه نگارش مرور ادبیات و end note  هم نیاز است که به صورت کاملا فشرده به 4 ساعت (هر کدام دو ساعت) زمان نیاز دارد که هزینه این چهار ساعت 350000 تومان می باشد.


دوره می تواند به صورت یک روز کامل هشت صبح تا چهار بعد ازظهر و یک چهار ساعت و یا سه روزه چهار ساعته برگزار شود.

که به گفته ایشان نباید بین جلسات بیشتر از یک هفته فاصله باشد.

روزهای مورد نظر ایشان چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه  میباشد.


دوستان متقاضی لطفا با اعلام روز های مورد نظر و شیوه برگزاری موافقت خود را اعلام نمایید.

اگر از دوستان استاد دیگری در مورد روش تحقیق سراغ دارید لطفا رایزنی کنید. چون از نظر هزینه، کم هزینه ترین استادی که تونسیتیم باهاشون صحبت کنیم ایشون بودند.

نظرات 1 + ارسال نظر
قاسم پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 07:36

من کم هزینه ترین استاد در زمینه شیوه نگارش ، مرور ادبیات و نرم افزار مدیریت رفرنس هستم!
یعنی از هیچ کدام از عزیزان پولی نمی خوام! تنها و تنها مشکل، بعد مسافته!
به هر حال می تونید روی کمک من در این زمینه حساب کنید!
کلاس های آقای مهندس جعفری واقعا محشره! نمیدونم این درس چرا به پژوهش محور ها ارایه نشده!! اما پیشنهاد می کنم برای دیدن کلاس های آقای مهندس جعفری یک نفر از عزیزان تهرانی نماینده بشه و من یوزر و پس LMS رو در اختیارش بزارم تا این کلاس ها رو دانلود کنه و روی سی دی رایت کنه و در اختیار همه عزیزان بزاره!
به نظر من هزینه نمی خواد! شاخ غول که نی!

ممنون قاسم جان از پیشنهادت.
لطف داری.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد