دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

عید قربان مبارک

عید بزرگ قربان رو به همه همکلاسی های عزیز مخصوصا خانم خیاط که سرگرم مناسک حج هستند تبریک می گم.ما رو از دعای خیرتون محروم نفرمایید.

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا جلالی چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 17:06 http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

***دلت را قربانی محبت، صمیمیت و مهربانی کن***


ممنون قاسم جان

عید بر شما و بقیه همکلاسی ها هم مبارک باشد.

شقایق عباس زاده چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 19:32

منهم عیدسعیدقربان راخدمت تمامی دوستان تبریک عرض می کنم

هماپوراسفندیانی چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 21:15

ممنون اقای وفایی عید شماهم مبارک
بر سایر دوستان هم مبارک

محبوبه امین جعفری چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 22:19

عید شما و بقیه همکلاسی ها هم مبارک

حمیدرضا رادمان نژاد پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 09:16

قاسم عزیز...عید تو هم مبارک

توی کلاس آنلاین که خانم خیاط هم به نظرم از مکه شرکت می کردند از ایشان خواستم (برای عاقبت به خیری تحصیلی!) همه ما
دعا کند.. فقط خدا کند توی شلوغی آنجا دعاها قاطی نشود!!

آفاق شلالوند پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 11:52

سلام
ممنون جناب وفایی. من هم عید رو به شما و همه دوستان و همکلاسی های گرامی تبریک میگم.
خانم خیاط مکه هستند؟ چه سعادتی و از اونجا در کلاس شرکت کردند به این میگن یک دانشجویی ساعی و تلاش گر . امیدوارم یادشون باشه و برای همه ما دعا کنند.

منیره خیاط شنبه 27 مهر 1392 ساعت 09:56

سلام به همه دوستان جای همه خالی به یاد همه بودم و هستم
اقای رادمان خیلی مواظب بودم یک جای خلوت برای دعا انتخاب کنم
ولی اگر اتفاقی افتاد باور کنید تقصیر من نبوده ضمنا خانم شلالوند لطف دارین بیشتر حضور من بابت گفتمان با دوستان بود

مرسی منیره جان از اینکه به فکر ما هستی عزیزم آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما را دارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد