دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

تمرین 2 روش تحقیق

سلام 

کسی از دوستان روش تحقیقی متوجه تمرین 2 استاد جعفریان شده؟

لطفا توضیح دهید

در ضمن مگه قراره پایان نامه داشته باشیم؟!!!! با این روش تدریس بهتر بود همون پژوهش محور میموندم!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
قاسم سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 07:46

من که گفتم ما پایان نامه نداریم
دیدم کس دیگه ای چیزی نگفت گفتم شاید دوستان علاقه مندند به همین روش باشه چیزی نگفتم!

فاطمه امینی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 07:59

خخخخ تمریناتون شروع شده دلم خنک شد
چقد ما تنهایی عذاب بکشیم اصن یه وضییییی

ممنون از این همه لطف و محبت شما!
ما که ایشالله این ترم فارغ التحصیل میشیم!شما هنوز با این سیستم کار داری!
قاسم

نیما داداشی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 08:09

حالا قاسم جان شما لطف کن تمرین 2 رو تفسیر کن ببین چیه!!!
استاد علی احمدی برگرده فکر کنم بهتره چون یه کتاب معرفی کردن خلاص
در ضمن آقای جعفریان فکر میکنن ما دانشجوی روزانه ایم!!!

تمرین دو خلاصش این بود که بریم خودمون بگردیم یه موضوع برای مقاله ای که الزاما باید کنفرانسی یا ژورنالی بشه پیدا کنیم!
وفایی

لیلا جعفرپور سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 08:22

دوستان متاسفانه ساعت درس روش تحقیق ساعتیه که از شرکت تعطیل می شوم و باید بیایم خونه و سپردم که یه نفر دیگه به جام به کلاس وصل بشه در نتیجه فقط اسمم تو کلاسه خواهشا اتفاقات مهم کلاس را مخصوصا در خصوص تکالیف و موارد امتحان رو در وبلاگ مطرح کنید. ممنون می شوم.

خانم جعفر پور لطفا ایمیلتونو بدین . روزبهانیخانم روزبهانی ایمیل من ;leila_jafarpour_ir@yahoo.com

خانم روزبهانی میشه لطف بفرمایید برای من هم بفرستین. فراهانی
mar17_farahani@yahoo.com

روزبهانی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 10:20

واسه این تمرین تا کی وقت داریم ؟

راحله پاشایی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 12:56

تا دوشنبه ساعت ۱۲ وقت داریم.
من پیشنهاد میکنم کسی موضوع را نفرسته چون یه هفته ای که نمیشه موضوع واسه یه مقاله کنفرانسی پیدا کرد!!!!! تا سر کلاس با استاد صحبت کنیم؟!!!

روزبهانی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 22:06

با خانم پاشایی موافقم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد