دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

بیابون برهوت...


سلام به همه دوستان

کسی قصد نداره یه پست جدید بذاره؟! محض تنوع!! خسته شدم از بس هی صفحه رو باز کردم همین پست فعال شدن لینک MIS رو دیدم؟ شماها خسته نشدین؟ عجیبه با اینکه ترم شروع شده ولی باز وبلاگمون عین بیابون برهوت شده...

نظرات 4 + ارسال نظر
ندا حقیقی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 13:46

شکوهی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 13:50

من هم حس شما را داشتم
بعد به خودم گفتم برهوت بودن ساکت بودن وبلاگ ظاهرا یعنی
همه چی آروومه

سارا ناجی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 14:07

منم مثل تو هی سر میزنمو برهوت می بینم.

ولی میگن بی خبری خوش خبریه دختر گلم.

اینقدر ترم پیش مصیبت برمان وارد شد که بچه ها هنوز تو ................ (جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید.)

آفاق شلالوند سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 13:25

ما تازه داریم از تعطیلات بیرون می آیم یکم طول میکشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد