دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

انتخاب نماینده

با شروع ترم و انتخاب واحد ، نگرانی از وجود نماینده رسمی برای دو ترم آتی بسیار حاد است.بطوریکه مذاکرات متعدد نمایندگان متعدد باعث کلافگی بیشتر از پیش (چیزی که قبلا هم بود!) مسئولان مربوطه شده و قطعا در آینده نزدیک باعث بروز مشکلات حادی (با توجه به اهمیت دو ترم نهایی و برای برخی این ترم آخر) خواهد بود.

من به عنوان کوچک همه شما خواهش می کنم زودتر در این مورد تصمیم گیری بشه.

پیشنهاد من بزرگوارانی چون جناب صادقی و سرکار خانم شمس است.(البته اگه این عزیزان قبول زحمت بفرمایند)

دوستان نظرات رو اعلام کنند تا روی همین پست قضیه نماینده بسته شه.

نظرات 4 + ارسال نظر
صادقی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 07:53

جناب وفایی بزرگوار، ضمن ادای احترام و قدردانی از لطف جنابعالی، این امکان برای بنده وجود ندارد.

آفاق شلالوند چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:06

سلام جناب آقای وفایی گرامی
مشکل اینجاست که هیچ یک از دوستان با توجه به شرایطشان، نمی توانند قبول زحمت کنند.
اگر اینطور باشد شاید باید چندین نفر بخشی از کار را برعهده بگیرند و مانند ترم پیش دو نماینده نداشته باشیم
ممنون

مهدی بالائی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 15:34

بنظر من هم پیشنهاد خانم شلالوند مناسب است همین طور که در روزهای گدشته برخی دوستان مثل آقای جلالی، خانم شمس و ... این زحمت را تقبل نمودند.

نیمچه دانشجو پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 17:09 http://modiriatbazarganipnu.blogfa.com/

سلام
ممنون که بهم سر زده بودید. وبلاگ خوبی دارید. تشکر. گرچه رشته تحصیلیمون متفاوته ولی لینکتون کردم هم برای استفاده احتمالی خودم از مطالبتون و هم برای استفاده خواهرم که ایشون هم کارشناسی مدیریت صنایع میخونند و ترم هفتی هستند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد