دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

نکات مهم

سلام بر دوستان عزیز


1- امروز طی ملاقاتی که با دکتر قوسی داشتم پرینت مدارک معادلسازی دوستانی رو که ایمیل کرده بودند مجددا برای اطمینان تحویل ایشان دادم که ایشون هم برای دکتر حیدری نوشتند.

2- درمورد مشکل بعضی از دوستان که با وجود دروس ارائه شده امکان انتخاب واحد ندارندهم با ایشون صحبت شد که ایشون فرمودند اگر برای کسی یک درس باقی بماند ایشان را معرفی به استاد خواهیم کرد تا درگیر ترم آتی نشوند.

البته من از ایشون خواستم که دروس اختیاری بیشتری در حذف و اضافه ارائه بدن تا همکلاسی ها نیاز به معرفی به استاد پیدا نکنند و درهمین ترم کار رو تموم کنند که ایشون احتمال این مورد رو کم دونستن.

حالا از دوستانی که این مشکل رو دارند خواهش می کنم این فرم رو پر کنند و برای من بفرستند تا یک لیست از نفرات دارای مشکل تهیه بشه تا اگر تعداد زیاد باشه شاید برای حذف و اضافه تدبیری بکنند.

یک ردیف نمونه رو پر کردم.

اگر مورد و توضیح دیگری به ذهنتون می رسه اضافه کنید.

فقط خواهشاً سریع بفرستین تا جمع بندی کنم و برای دکتر قوسی بفرستم.

3- دوستانی که الان پژوهش محور هستند، ظاهراً تصمیم براین است که مهلت ارائه پروپوزال تا حدود پایان شهریور باشه. پس بجنبید. البته دکتر قوسی گفتند که این موضوع را رسماً اعلام خواهند کرد.

ایمیل جناب جلالی:arj54ir@yahoo.com


موفق باشید

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی بالائی یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 14:02

ممنون جناب آقای جلالی که برای چندمین بار زحمت افتادید.

قاسم یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 14:34

علی جان واقعا ممنون
کاش ادرس ایمیلتو هم می دادی

علیرضا جلالی یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 15:19

خواهش می کنم

arj54ir@yahoo.com

سوگند شمس یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 17:30

آقای جلالی ممنون
ولی این مهلت عجب ترسناکه
از پژوهش محوری ها کسی هست پروپوزال اش رو به تایید گروه رسونده باشه؟

بله واقعا ترسناکه!
از اون بدتر اینه که گروه میگه درصورتی که پروپوزال درحد مناسب نباشه دوباره آموزش محور خواهید شد

امین خالقی یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 18:27

ممنون آقای جلالی

راحله پاشایی یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 19:38

مرسی آقای جلالی

علیرضا سیف اللهی راد یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 19:51

ممنون ازت علیرضای عزیز

نیما سعادت یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 23:17

با سلام
آقای جلالی عزیز با تشکر از زحمات یک سوال داشتم من پژوهش محور هستم و به دلیل پاره ای مشکلات می خوام پایان نامه رو ترم بعد بردارم , تا کی برای تحویل پروپزال و تاچه زمانی برای تصویب پروپزال زمان دارم؟؟

تحویل پروپوزال ربطی به زمان گرفتن پایان نامه شما ندارد. شما می توانید این ترم یا ترم بعد پایان نامه را بگیرید (البته این ترم حتماً سمینار را بگیرید) اما پروپوزالتونو باید همین الان ارائه بدین.(تاحدود آخر شهریور)

علیرضا جلالی دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 01:05 http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

خواهش می کنم فقط نفراتی که با ارائه یک درس اختیاری کارشون راه میفته و درسشون تموم میشه فایل مربوطه رو بفرستن

ممنونم

نیما سعادت دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 11:11

وقتی می خوام ترم بعد پایان نامه بردارم ، چرا باید این ترم پروژزال رو ارائه بدم ؟؟؟ مگه هر ترم قبل از حذف و اضافه زمان نداریم واسه پروژزال؟ من دارم یه ترم دیر تر برمی دارم که در گیر پایان نامه نشم خوباگه پروژزال رو این ترم بدم و بخوام هی برم پیش استاد راهنما همین ترم پایان نامه رو بر می داشتم دیگه!!!!!

من هم می خواستم ترم بعد بردارم به خاطر تعداد واحدهای باقیمونده!!!
سوگند شمس
--------------------------
سلام نیما جان
سیستم دانشگاه اینطوریه: شما وقتی پژوهش محورید باید پروپوزالتونو ارائه بدین. این ازنظر اونها یک موضوع جداست. حال اگر پروپوزالتون مشکل نداشت اینکه تو چه ترمی پایان نامه رو بگیرین و چگونه روی موضوعتون کار کنین به خودتون و استادتون برمی گرده.
پایان نامه معمولاً کاری نیست که توی یک ترم جمع بندی بشه و اساتید هم اکثرشون انتظار دارن که کار مداوم انجام بشه.
شما باید این ترم سمینارتونو بگیرین (باهمان استاد پایان نامه) و در اکثر مواقع باید در درس سمینار روی همان موضوع پایان نامه کار کنین. پس عملاً کارتونو الان شروع خواهید کرد.
حالا با هماهنگی استاد خودتون می تونید تصمیم بگیرید که فشار کار رو در مقاطع زمانی مختلف تنظیم کنین.
اگر هم پایان نامه رو این ترم بگیرید و کارتون این ترم تموم نشه، ترم دیگه دوباره واحد پایان نامه رو ثبت نام نمی کنید وپول واحد رو نمی دهید فقط (شهریه ثابت رو می دهید) و تمدید پایان نامه می زنید.
بازم تأکید می کنم لطفاً با استادتون هماهنگ باشین.
موفق باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد