دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

درس طراحی آزمایش ها

این ترم درس طراحی آزمایش ها ، توسط استاد عزیز جناب آقای نقندریان اضافه می شود.نظرتون راجع به این درس چیه و به نظرتون این درس رو برداریم؟
زنجیره تامین مجددا با دکتر تیموری ارایه میشه ، آمار و احتمالات ،مدلسازی سیستم های اقتصادی اجتماعی (تیموری) ،تیوری فازی (غضنفری) ،شبیه سازی کامپیوتری (شهانقی ) ،مباحث منتخب (حسینی مطلق و یک کد دیگه با دکتر غلامیان ) و روش تحقیق (دکتر علی احمدی) هم از بقیه دروسی هست که احتمالا کدش برای ما هم باز میشه.
====
دوستان! دوستان!
نگران نباشید
این درس ها رو توی سیستم گلستان دیدم.درس هایی است که می تونید ببینید برای روزانه ها ارایه شده و هنوز درس های مربوط به ما اعلام نشده است.پس نگران چیزی نباید باشید.قطعا چون اشتراکاتی وجود داشته من اینا رو لیست کردم.
پس تا اعلام دروس ارایه شده شکیبا باشید!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
ازاده سهرابی نژاد شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 13:32

منبع اعلام این دروس کجاست؟

حافظی شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 13:42

سلام از ارائه درس مدیریت تئوری سازمان خبری نداریدچون تعدادی از بچه ها لازمه اونو بردارن

شکوهی شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 13:45

این درسها که اکثرا تکراریه و گذراندیم
ورودی جدید هم که در گروه ما نبوده پس برای چه کسی دوباره ارائه می دهند؟؟

معصومه اکبری شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 15:34

اقتصاد سنجی ارائه نمیشه؟!

هما پوراسفندیانی شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 15:35

من پیشنهاد میکنم اگر زنجیره تامین ارائه شده بردارین بسیار شیرین . حیف که دیر متوجه شدم.
جدا از شوخی با این اوصاف من تنها شبیه سازیو این ترم می تونم بردارم!! خدا به دور

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد