دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

انتخاب نماینده

با توجه به پایان یافتن ماموریت نمایندگان سال اول ، لازمه برای سال دوم که اگه اهمیتش کمتر نشده باشه شاید بیشتر باشه! باید یک زوج نماینده جدید انتخاب بشه و به مسئولان دانشگاه این نمایندگان معرفی بشوند.

پس لازمه اگه عزیزانی مایل به تلاش در این جبهه پر مشقت هستند اعلام آمادگی کنند تا در صورتی که تعدادشون بیشتر از دو نفر باشه رای گیری صورت بپذیره و حداکثر ظرف هفت روز آینده به دانشگاه معرفی شوند.

بدیهی است هرگونه تاخیر در این خصوص دودیه که توی چشم همه عزیزان خواهد رفت!

پس یا علی! داوطلبان همینجا اعلام امادگی کنند تا سریعا رای گیری شروع بشه.

مجددا به نوبه خودم صمیمانه از دو نماینده عزیز که واقعا در سال گذشته بدون حضورشون ، این همه برکات رو نداشتیم تشکر می کنم و برای این دو عزیز سعادت (البته نه نیماشو!) آرزو می کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ازاده سهرابی نژاد سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 10:00

من همچنان از امین فغفوری و هما پوراسفندیانی خواهش می کنم این مسئولیت خطیر را بپذیرند.

:(
-------------------------------------------
الان این شکلکه یعنی چی خوب؟!!!
کی این و گذاشته؟!!!
-------------------------------------------
من گذاشتم!! مگه چیه؟! D:

oشکوهی سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 21:14

آقای وفایی
پستهای دوستان در جواب متن خداحافظی نمایندگان و سکوت معنادار انها در جواب پست شما به معنی این است که هنوز تمایل و اصرار بر ادامه فعالیت نمایندگان محترم آقای فغفوری و هما خانم هست.

صد در صد باهاتون موافقم
سهرابی
===
من شدیدا موافق شما هستم و دوست دارم ایشان به ماموریت خود ادامه بدهند ولی با توجه به استعفایشان و زمان کمی که داریم باید از بلاتکلیفی در بیایم.
فقط 10 روز تا انتخاب واحد مونده.مطمینم به مشکل برخواهیم خورد.
پس تصمیم سریع واجب است.
وفایی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد