دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

اسباب کشی با طعم حلالیت____ فغفوری، بای بای

سلام شبانگاهی به دوستان عزیز


1- به رسم این روزها که عزیزدردانه های معجزۀ هزارۀ سوم با صدور فرمان معروف «به جای خود....» در حال بازگشت به خویشتن خویش هستند و خداحافظی با صندلیهای بزرگی که تو چند سال اخیر مدام باهاش کلنجار می رفتند و طلب حلالیت از کارکنان نگون بختی که عنان و اختیارشون تو این سالها، دست این بزرگواران بوده، با اجازه بزرگترها و تمامی همکلاسیهای عزیز که محبت داشتند و تحمل کردند نمایندگی نیمه انحصاری بنده رو در ترم گذشته، بپذیرند قصور ناخواسته و بپذیرید حکم پایان ماموریت بنده رو که البته، تاریخ مصرفش هم به دلیل پایان ترم، منقضی شده است.

2- پیش از انتخاب نماینده بعدی، بد نیست به این موضوع اندکی بیش از پیش توجه کنیم که «اجماع» در آرای رنگارنگ و دستیابی کامل به خواسته های متفاوت، متعارض و گاهاً متنافر قریب به 80 نفری که بعضاً وجوه اشتراک اندکی با هم دارند، در کنار دور بودنهای اجباری و زیست علمی مجازی همۀ ما و شما، اگرنگوییم غیرممکن، اما قطعاً سهل و ممتنع نیز نخواهد بود و بد نیست به این موضوع، در یکی، دو ترم آینده بیش از گذشته، توجه داشته باشیم.

3- با توجه به تجارب بنده از روحیات و خلقیات حضرات عزیزتران دانشکده و آغاز متفاوت ترم آینده برای دوستانی که پایان نامه دارند و دوستان دیگری که باید واحد درسی اخذ کنند، بد نیست ترکیبی از یک نمایندۀ پایان نامه دار و یک نمایندۀ پایان نامه ندار، انتخاب شوند تا بلکه از حال و روز کسانی که قرار است نمایندگی کنندشان، باخبرتر باشند.

4- به طریق مرسوم و معمول، طلب حلالیت ازسوی کسانی که احیانا که نه حتماً، دلخوری از فعالیتهای بنده برایشان به وجود آمد و نشد، آنچه که باید میشد. به امید خدا، بشود از طریق دیگر دوستان، آنچه باید بشود که حتماً، می شود.


شب، خوش و ایام، به کام و مستدام، روزگارانمان

---------------

با اجازه آقای نمانیده اسبق!!

لازمه بگم که آقای نماینده با تمام لطفی که نسبت به همه همکلاسی ها دارن امشب کمی کم لطفی کردن نسبت به بنده!!

این تصمیمی بود که به صورت دونفره گرفته شده بود اما امشب ایشون حتما به دلیل مشغله زیاد فراموش کردن که بگن...

منم از همه شما حلالیت می طلبم...  و ارزوی موفقیت برای نمایندگان بعدی دارم.

موفق و شاد باشید

خانم نماینده اسبق 

نظرات 35 + ارسال نظر
محبوبه امین جعفری دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 22:46

جناب آقای فغفوری بزرگوار شما برای ما خیلی زحمت کشیده اید و به نظر بنده زبانتان هم مثل نثرتان گیرا بوده و هست ، خواهشمندم قبول زحمت کنید و نماینده بمانید چون :
1) تجربه ثابت کرده توانسته اید با مدیر گروه ارتباط خوبی برقرار کنید
2) نماینده شدن شما تاریخ انقضایش پایان سال آینده است نه ترم دوم
2) اگر طبق گفته شما نیازمند دو نماینده یکی پایان نامه دار و یکی بی پایان نامه باشیم در حال حاضر هم داریم : خانم پور اسفندیانی پایان نامه دارند و شما ندارید ؛ غیر از اینست؟
در آخر اگر هر تصمیمی گرفتید من میپذیریم و سپاسگزار زحمات پیشین شما هستم

ali saleh دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 23:03

جناب آقای فغفوری عزیز
ممنون از زحمات شما. جدا که همیشه سنگ تمام گذاشتید. خیلی بعیده که کسی بهتر از شما بتواند از حق بچه ها دفاع کند.
در هر صورت تصمیم شما قابل احترام بوده لیکن درصورت امکان تجدیدنظر فرمائید.
امیدوارم همواره موفق و موید باشد.

علیرضا جلالی دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 23:49 http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

سلام جناب فغفوری عزیز

از زحمات و وقت باارزشی که هردوی شما عزیزان برای همه ما گذاشتید که واقعاً قابل جبران نیست، از صمیم قلب متشکرم و امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و همچنان پرانرژی باشید.

من هم با نظر دوستان کاملاً موافقم و فکر می کنم که کسی بهتر از شما نمی توانیم برای اینکار پیدا کنیم.
از اینرو من هم ضمن احترام به نظر شما،از شما خواهش می کنم که گرچه کاریست واقعاً انرژی بر و پردردسر، همچنان مسئولیت این امر مهم رو بپذیرید.
به قول خود شما .......... پرواز با تو باید...

خانم پوراسفندیانی عزیز
گرچه می دونم که هردوی شما با تقبل این مسئولیت از کار و زندگی افتادین، ولی از هردوی شما خواهش می کنم در تصمیمتون تجدید نظر کنید.

ازاده سهرابی نژاد سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 08:45

راستش با دیدن این پست فکر کردم چرا؟! شما که صبورانه به حرفامون گوش می کردید و گاهی یه جمله می گفتید که باعث قوت قلب بشه و با وجود حجم کار بسیار بسیار بالا همچنان برای تک تک بچه ها وقت میزاشتید دانشگاه می رفتید با اساتید !!! رایزنی می کردید حتی زمانی که ذی نفع نبودید ....چرا یهو کنار کشیدید
شما خسته اید شما زخم خورده اید شما نامهربانی دیدید
حقیقت اینه که وقتی که هر کدوم از ما به خواسته مورد نظر خودمون نرسیدیم ری اکشن نشون دادیم و بسیاری دانشجوی دیگه و منافع همه رو ندیدیم
به شما حق می دم که می خواهید استراحت کنید اما...
کسی هست که بتونه مثل شما از عهده متقاعد کردن مسئولین و اساتید بربیاد و بتونه شرایط واقعی ما را براشون تصویر کنه!!!
خواهش میکنم که همچنان سکان دار نمایندگی این خیل عظیم دانشجویان باشید

راحله پاشایی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 09:15

آقای فغفوری و هماجان

بی نهایت از زحمت هایتان سپاسگزارم. من هم با دوستان موافقم و خواهش میکنم تو تصمیم تان تجدید نظر کنید.

آفاق شلالوند سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 09:32

سلام جناب آقای فغفوری بزرگوار و خانم پوراسفندیانی عزیز
ممنون بخاطر زحمات بیشمارتون و سپاس فراوان به خاطر صبوری و پشتکارتون در حل مشکلاتمان
جناب فغفوری بزرگوار، همانطور که خودتان فرمودید جمع‌بندی نظر نزدیک به 80 نفر از دوستان آن هم با شرایط متعدد هر یک از ما کار بسیار پیچیده‌ای است. اما به حق شما و همای عزیز به خوبی از پس این موضوع برآمدید. از سعه صدر و زحمات شما سپاسگزارم و تقاضا دارم با توجه به آشنایی شما با روحیه دوستان مستقر در دانشگاه و تجربیات به دست آمده قبول زحمت نموده و مجددا نمایندگان بزرگوار ما باشید.

سارا ناجی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 09:44

جناب فغفوری و خانم پوراسفندیانی، اینجانب هم سپاس و تشکر فراوان از پیگیری ها و الطافی که این مدت برای همه دوستان خرج کردید را دارم و تشکر فراوان از وقتی که برای همواری راه همه دوستان صرف نمودید.
دوست داریم ترم آینده هم( اگر اذیتی نیست) شما دو دوست عزیز پیگیر مشکلاتمان باشید.
باشد که شما باشید تا ما بمونیم.......
امید موفقیت روزافزون و شادکامی شما را دارم.
بالاخره هر دولتی یک روزی دولت را تحویل می ده و میره .ما بچه های صنایعی این روزا با تحولات دو دولت مواجه شدیم مگه نهههههههههههههههههه.

علیرضا سیف اللهی راد سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 10:26

ضمن تشکر از دو دوست نماینده و قبول زحمت بایت پیگیری و مشکلات در طی این مدت من هم با نظر دوستان موافقم و امیدوارم تو تصمیمتون تجدید نظر کنید
برای هر دو آرزوی موفقیت دارم

مهدی بالائی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 11:05

جناب آقای فغفوری;
سرکار خانم پور اسفندیاری;
صمیمانه از زحمات، وقت و ایثار در انجام امور پر دردسر دانشگاه که یقیناً زبان بنده در مقابل این لطف شما قاصر است، تشکر می نمایم.
هیچگاه پیگیری مجدانه شما تا روزهای آخر ترم و حتی نوبت بندی ارائه پروژه ها را نمی توان فراموش کرد.
ضمن احترام به تصمیم شما، بنده نیز خواهشمندم در صورت امکان تجدید نظر فرمایید.
با آرزوی موفقیت روزافزون

شکوهی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 11:37

از زحمت بیدریغ و خالصانه تان که برای مشکلات گروهی و فردی تک تک ما داشتید، صمیمانه سپاسگزارم.
حضورتان باعث می شد که مشکلات کمرنگ باشد.
صمیمانه درخواست دارم کمافی السابق این مسئولیت پردردسر را بپذیرید.
اجر کم عند الله

ندا حقیقی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 11:40

حمیدرضا رادمان نژاد سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 15:15

سلام ، راستش این چند وقت همه چیز داشت خوب پیش می رفت ، نه درسی، نه پروژه ای ، نه تمرینی ، نه تکلیف تا ساعت 12 جمعه شبی!!! ، نمره ها هم که خوب با وضعیت کاری و نوع تحصیل ما و سختی این ترم نسبتا خوب بود...تازه از تعطیلات تابستانی هم آمده بودیم...

همه چیز داشت خوب پیش می رفت و حتی وبلاگم از آن دریای مواج به برکه ای آرام تبدیل شده بود تا قبل این همین پست ...انگار نمایندگان عزیز خواستند با اینگونه استعفا دادن برای اینکه ما تنش ها را فراموش نکنیم یک مسابقه تدارکاتی برای همه ما در نظر بگیرند...که انصافا برای آمادگی ما مسابقه خوبی بود..

خوب تعداد زیادی از ما در سازمان ها و شرکت هایمان مدیر ، رئیس و سرپرست و... می دانیم با تعداد زیادی آدم با توقعات گوناگون کار کردن و همه را راضی کردن خیلی مشکل و حتی ناشدنی است ولی انصافا نمایندگان ما هر دو بسیار توانمند بودند و انصافا کارهای بزرگی کردند (یک نمونه آن ترم قبل در درس سیستمهای اقتصادی و اجتماعی بود که تاریخ ارایه پروژه ها را کلی به تعویق انداختند...یادتان است؟؟)

امین فغفوری یکبار مرا به خاطر حرفی که در یک کلاس زدم با sms دعوا هم کرد من باید ناراحت می شدم ولی کاملا حق با اون بود جالبه توی زمان امتحانات که من موضوع را یادم رفته بود آمد و بابت درستش معذرت خواهی کرد و این برای من خیلی با ارزش بود.

توی روز ی که مهندس محمودی برای اعتراض به نمره ها هم گذاشته بود ، با وجود اینکه گروه شون نمره خیلی خوبی گرفته بود آنجا بود و با همان ادبیات معروف و زبان شیوایش به مهندس محمودی در مورد وضعیت این درس و تذکرات واقعا جدی می داد به گونه ای که آقای محمودی واقعا عقب نشینی می کرد!!!

خانم پور اسفندیانی هم که دیگر نیازی به تعریف ندارند وجود هر دوی این بزرگواران با توجه به تجربیاتشان و آشنایی با روحیات و خلقیات همه ما واقعا مهم است هر چند می دانم جز تداوم زحمت برایشان نخواهد داشت...

(ببخشید خیلی حرف زدم...جبران این چند وقت عدم حضور را کردم دیگر!!!)

توی خط 18 ام ا...عبارت درست (بابت تذکر درستش معذرت خواهی کرد) است
----------------
اقای رادمان نزاد برعکس اون چیزی که شما فکر می کنید قراره این پست مدتها پیش گذاشته شده بود ولی باز قرار بود زمانی گذاشته بشه که دیگه مساله ای وجود نداشته باشه و همه به آرامش رسیده باشن و درواقع اصلا مشکلی وجود نداشته باشه که خدای نکرده کسی این وسط متضرر نشه که مدیونش بشیم...
همگی موفق باشید
خدانگهدار
پوراسفندیانی

امین خالقی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 17:30

سلام
دوستان عزیز ،آقای فغفوری و خانم پوراسفندیانی ، از زحمات شما در ترم گذشته تشکر میکنم و قبول دارم کار پردردسر و پر زحمتی بوده نمایندگی دانشجویان،تلاشهاتون در اکثر مواقع به ثمر نشسته و باعث خوشحالی دوستان شده، مخصوصا اینکه امکان حضور در دانشگاه برای همه فراهم نبوده و این زحمت به دوش شما افتاده بود
ضمن اینکه قبول دارم کار سختی هست ولی امیدوارم تجدید نظر کنید در تصمیمتون .

فاطمه امینی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 20:37

جناب آقای فغفوری و همای عزیز حقیقتش نمیدونم چی بگم که حق کلام ادا بشه صمیمانه از زحمات شما دو بزرگوار تشکر میکنم و صمیمانه تر امیدوارم تجدید نظر کنیدو این مدت باقیمانده رو هم قبول زحمت بفرمائید
لطفاااااااااااااااااااااا - خوااااااااااااااااهش

قاسم سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 23:40 http://30salegie.blogfa.com

منم به نظرم در سمت پر زحمت بمانید بهتره.گرچه به خوبی می دانم کار بسیار سختی داشتید و حق هم دارید خسته شده باشید.
من گرچه می دانم همه مان متضرر خواهیم شد ولی به نظر نمایندگان زحمت کش احترام می گذارم.
حق دارند خسته باشند .
از صمیم قلبم برای هر دو بزرگوار پیروزی و پیروزمندی و سعادت ( نه نیما!) را ارزو می کنم.

نفیسه عباسی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 00:14

از زحمات شما دونماینده عزیز در طول این ترم بسیار ممنونم

مسعود شیرازی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 08:38

منم به سهم خودم از آقای فغفوری دوست داشتنی و خانم اسفندیانی عزیز و سایر عزیزانی که برای موضوعات مختلف دو ترم گذشته که انصافا هم کم نبود وقت گذاشتن و زحمات بسیار کشیدن تشکر میکنم.
اما شما دو عزیز مگه همینجوری اومدید که همینجوری برید
صبر کنید تا طی یک مراسم ویژه از زحمات شما دوستان تقدیر ویژه بعمل بیاد!

صادقی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 09:26

جناب آقای فغفوری و سرکار خانم پوراسفندیانی
ضمن قدردانی از مساعی ارزنده و تلاشهای ارزشمند شما، در صورت امکان تجدید نظر بفرمایید.

نغمه مسندی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 12:15

جناب فغفوری و همای عزیز... جداً که نماینده نظرات این تعداد از دوستان بودن کار بینهایت سخت و خسته کننده ای است. از این همه زحمتی که برای کم شدن مشکلات در این دو ترم کشیدید ازتون خیلی متشکرم. نظرتون کاملاً محترم و قابل درکه.

احمد صالحی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 12:58

جناب فغفوری وسرکارخانم پوراسفندیانی عزیز
به سهم خود از زحمات وپی گیریهای مجدانه شما در طول ۲ ترم قبل تشکر میکنم.
راستش کسی رو نمیشناسم که بتونه اینقدر برای بچه های کلاس جانفشانی کنه.نمونه هاشو بسیار دیدم.آخرین مورد پیگیری جناب فغفوری در گرفتن امتیاز بیشتر برای کلیه بچه های کلاس SDاز مهندس محمودی بود که میدیدم چقدر خودشو به آب وآتیش میزد یا خانم ÷وراسفندیانی که ساعت 5 صبح زنگ میزد ویاد اوری میکرد که برای ارائه درس برنامه ریزی استراتژیک به کدوم کلاس مراجعه بشه و ترتیبها رعایت بشه و....
لطفا اگه جا داره این چند ترم باقیمونده رو هم مارو تحمل کنید.
ممنون وسپاسگذار

اقای صالحی من که عذرخواهی کردم.. :(
شرمنده بازم بابت تماس صبح زودم عذر میخوام. :(
ولی اقای صالحی معلومه مدیرعاملی میرین سرکارا... :) چون خدایی 5 نبود دیگه!! :)

امیر علی نصیری چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 13:44

تشکر و خسته نباشید به هر دو عزیز

نیما سعادت چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 14:29

خسته نباشید و تشکر بابت زحمات

امیر حسینی وفا چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 15:56

تشکر فراوان و دست مریزاد بخاطر وقتی که گذاشتید و نتایجی که گرفتیم.

شقایق عباس زاده چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 17:19

من هم نظرم رابرای آقای فغفوری ایمیل کردم حتمانظرات دوستان رامیخوانند پس خواهشا ، ایمیلشان راهم چک کرده وجواب دهند ممنونم

معصومه اکبری چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 19:28

جناب فغفوری و هما جان واقعا از تمامی زحمات و پیگیریهای خوبتون سپاسگزارم .
همیشه پیروز باشید

حافظی پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 08:24

با سلام و تشکر فراوان از زحمات شما عزیزان که کانال ارتباطی بسیار موٍری بین دانشجویان و دانشگاه بودیدُ امید است مجددا قبول زحمت فرمایید

منیره خیاط پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 17:02

سلام و سپاس فراوان از تلاشها و قبول زحمت متعهدانه هر دوی شما بزرگواران در این دو ترم
قطعا پیگیریهای مجدانه و مدبرانه شما تاثیر زیادی در حل مشکلات ما با اساتیدسلام و مسولان دلسوز دانشگاه داشته که به یقین هر کس از عزیزان یکبار به اموزش بابت کوچکترین کار ی مراجعه کرده باشد کاملا موضوع رو در ک میکند ازحسن برخورد پرسنل گرفته الی تعامل با دانشجو درک مشکلات فضای اموزش مجازی و ... به هر حال کم نبوده تلاشهای شما عزیزان حتی در مواردی که خود شما گاها درسی رو نداشتین و لی باز هم ....در هر حال شاید بشه گفت کمترین هزینه شما وقتتون بوده که اونهم با و جود اشتغال همه ما کاملا قابل درکه که چقدر گرانبهاس .در هر حال خواسته من به عنوان یک دوست قبول زحمت مجدد شما ست ..تا چه صلاح افتد و چه درنظر اید

مریم شاکری جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 11:23

آقای فغفوری و همای عزیز
من هم به نوبه خودم از تلاش ها و زحمات شما تشکر می کنم

پرندوار جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:57

با سلام و سپاس بیکران از زحمات شما، امیدوارم مجددا قبول زحمت بفرمایید.

حسن آل بویه شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 03:23

فغفوری،پوراسفندیانی مجکریم!

نمایندگان معزز و محترم،ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی منت و مدبرانه شما بزرگواران،استدعا دارم کماکان نخ تسبیح حلقه دوستان باشید .بدون شک خلاء نمایندگی شما عزیزان جبران ناپذیر خواهد بود.امیدوارم تقاضای دوستان را لحاظ نموده و مارا قرین منت و لطف خود فرمائید.

روزبهانی شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 08:46

تشکر تشکر

یاسر بیزوالی شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 08:51

نمایندگان عزیز آقای فغفوری و خانم پور اسفندیانی

تلاش ها و پیگیری های شما دو بزرگوار در دفاع و حمایت از دوستان مثال زدنی و قابل تقدیر هستش.به حق که مسئولیت نمایندگی این تعداد دانشجو با نظرات و سلایق مختلف که کار بسیار دشواری هستش رو به خوبی انجام دادین.من به سهم خودم از شما تشکر می کنم و درخواست دارم اگه ممکن هست این مسئولیت سنگین رو تا پایان دوره با همون انرژی ترم پیش به عهده داشته باشین .فکر می کنم نظر خیلی از دوستان جمع ما همین باشه.امیدوارم همیشه پیروز و سلامت باشید.

مریم فراهانی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 11:16

جناب فغفوری و همای عزیز ممنون از همه ی زحمات و تلاشها و ژیگیری های بی دریغتان

یعقوبی یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 13:36

نمایندگان عزیز
من هم به نوبه خودم از زحمات شما سپاسگزارم. می دونم مسئولیت بسیار سنگینی داشتید ولی خواهش می کنم قبول زحمت کنید و باز هم نمایندگی گروه را به عهده بگیرید.

سوگند شمس پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 09:45

از هر دو نفر بسیار ممنونم. واقعا نمایندگی و پیگیر امور بودن کار بسیار سختیه! و می دونم که زززززحمت زیادی برای شما داشته بایت تمام کارهایی که برای جمع انجام دادید ممنونم. خسته نباشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد