دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

تغییر تاریخ امتحان اقتصاد سنجی

امتحان اقتصاد سنجی به تاریخ 26 ام ، ساعت 13 صبح! انتقال یافت!

اینجا اعلام شده!

بعدا نوشت:

به نظرم جا داره همه با صدای بلند نعره بزنیم:

همه چی آرووومه ! من چقدر خوشحالم ....

-------------------

ارجاع 1

ارجاع 2

ویرایش اسماعیلی

نظرات 16 + ارسال نظر
آفاق شلالوند چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 11:36

دوستان جسارتا یک بیابون خوب می شناسید؟ من تصمیم گرفتم سر به بیابون بزارممممممممممممممممممممم

نفیسه عباسی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 11:38


۱۳ صبح یعنی بامداد؟ یعنی یک نصف شب؟
خوی از همون اول مینداختن ۲۷ که دوستان از شهرستان راحت تر بیان دیگه

ازاده سهرابی نژاد چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 11:48

کجا اعلام شده؟

مهدی بالائی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 12:21

ای خدااااااااااااااااا

saleh چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 13:32

بابا من با هزار زحمت اونروز قبلی رو خالی کردم. بخدا اینا آدمو مثل خودشون روانی می کنن.
یعنی ما هیچ حقی نداریم؟

میعاد دادبین چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 13:45

سلام
خدا رو شکر با زهم خوب شد دوستان فکر می کنم به دلیل اینکه 5 شنبه دانشگاه تعطیل است امکان برگزاری امتحان وجود ندارد.

نماینده‌ها متشکریم.

مزدک خدادادی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 13:46

هیچی نگم بهتره ...

نیما سعادت چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 13:48

تمام برنامه های اول هفتمو انداختم آخر هفته
حالا اگه دوباره برگردونمشون اول هفته
و تاریخ امتحان دوباره بیافته اول هفته
من باید کنسلشون کنم و بندازمشون اخر هفته
البته اگه تا اون موقع دیوونه نشده باشم!!

قاسم چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 14:13

منو بگو با هزار برنامه ریزی واسه یکشنبه و دوشنبه بلیط رفت و برگشت خریدم.
امروز که رفتم پس بدم به چشم اسکل بهم نگاه شد!
تا حالا اینجوری مورد مسخره قرار نگرفتم و کسی اینجوری باهم بازی نکرده بود.
دانشگاه مچکریم.
به قول بچه ها منم دارم مثه خودشون روانی میشم.

محبوبه امین جعفری چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 15:17

ساراناجی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 15:34

منیره خیاط چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 17:13

ممنونم ....

علی اسماعیلی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 18:38

سلام
قاسم جان با اجازت و جهت یادآوری دو تا ارجاع به پستت اضافه کردم

علی اسماعیلی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 18:44

فکر میکنم اینطوری برای اکثریت تهرانی و شهرستانی بهتر شد

4شنبه 15-13 اقتصاد سنجی
4شنبه 16:30 به بعد ارئه اس دی
5شنبه از17-8 ارائه استراتژیک
یعنی در کمتر از 24ساعت از دست سه تا درس خلاص میشیم

دستتون درد نکنه

علی جان تا بهتر شدن رو چی تفسیر کنی
اگه بهتر شدن به نظرت اضافه شدن روزانه تکالیف و پروژه ها و جدیدا در این ترم ارائه پروژه و اختصاص همه ساعات روزانه به درسه واقعا بهتر شده.
خدا رو شکر این دوره با سه چهار ترم سر و تهش هم میاد وگرنه با این سرعتی که داریم در درس ها غرق میشیم دیگه ترم پنجم رو نمی تونم تصور کنم.
ارائه حضوری تک تک تکالیف فکر کنم بهترین اتفاق ترم پنجه!
بخدا ماها مجازی هستیم نه روزانه! قرار بوده این دوره متناسب با وضعیت افرادی باشه که شاغل به کارند نه افرادی که می تونن 24 ساعته فقط درس بخونند.
وفایی

علی اسماعیلی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 19:00

عزیز دل برادر
منظورم از بهتر شدن فقط و فقط زمانبندی متوالی سه درس بود
در مورد ارائه ها بدلیل اختیاری بودن اجازه اعتراض بخودم نمیدم
همانطور که در طول ترم کم از این تکالیف امتیازی نداشتیم

ندا حقیقی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 08:54

بچه ها شما اگر به جای رئیس من بودید و هر روز میومدم یه چیز می گفتم فکر نمیکردید دروغ می گم؟؟؟؟؟؟

خب از اطلاعیه دانشگاه یه پرینت بگیر نشونش بدین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد