دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد

حلول ماه مبارک رمضان ، ماه مهمانی ایزد دادار و یاور مهربان ، بر همه همکلاسی های عزیز تبریک عرض می کنم.امیدوارم همه ما بهره کامل رو از این ماه ببریم.

منو از دعای خیرتون سر سفره افطار و سحر محروم نکنید.

پیشاپیش طاعات و عباداتتون قبول.

نظرات 4 + ارسال نظر
هماپوراسفندیانی سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 21:57

منم به همه تبریک می گم...
مارو هم از دعای خیرتون محروم نکنین لطفا

علیرضا جلالی سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 22:16 http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

من هم ماه مبارک رمضان را به همه همکلاسیها تبریک عرض میکنم. امیدوارم که به یمن این ماه، خوشبینی و دوستی سرلوحه کارمون قرار بگیره.

حمیدرضا رادمان نژاد چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 00:24

قاسم جان چه چیزهایی می خواهی ها!!!...سر سفره افطار که از شدت گرسنگی و تشنگی و افت قند خون(یاد مهندس کلانتری هم به خیر!!!) جز زودتر شنیدن اذان نمی توانم یاد موضوع دیگری باشم...سر سفره سحر هم از شدت خواب الودگی و کسری خواب اصلا نمی توانم به چیزی فکر کنم.....
هر چند حقیقت است ولی شوخی می کنم!!!شما هم برای ما علی الخصوص به خیر گدشتن نمرات این ترم دعا بفرمایید

منیره خیاط چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 13:23

همه برای هم دعا کنیم دوستیهایمان پابرجا باد ....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد