دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

تاریخ امتحان نهایی اقتصاد سنجی

با سلام 

دوستان عزیزم ، از مرحله ی اول المپیاد اقتصاد سنجی خسته نباشید. تاریخ مرحله ی نهایی المپیاد چه زمانی است؟ آیا 27 تیر قطعی شده؟ نمایندگان محترم ، دوست داشتنی و زحمت کش، خواهشمند است ما را از بلاتکلیفی برهانید 

به نظر می رسد همان تاریخ 27 تیر به دلیل پنجشنبه بودنش خوب باشد(من یکی که دیگه نمی تونم مرخصی بگیرم)

نظرات 6 + ارسال نظر
حمیدرضا رادمان نژاد دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 12:44

به نظر من هم 27 تیر خوب است ، من سر جلسه امتحان با دکتر عزیز صحبت کردم ایشان هیچ مخالفتی با این تاریخ ابراز نکردند ، فقط فرمودند که روزه مشکل ایجاد می کند که من گفتم از فرصت افطار تا سحر برای درس خواندن استفاده می کنیم و نیز قضای روزه تمامی دوستان شهرستانی را هم من یک تنه بر عهده گرفته و خودم می گیرم!!!!که با این صحبت ،لبخند ملیحی بر صورت ایشان نقش بست . و صواب لبخند ایشان بر کارنامه اعمال من درج گردید!!!

شکوهی دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 12:56

من و این همه سرگرانی
.
.
چقدر تابستان دور از دسترس است

غلامرضا فرزانه دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 13:44

آقای رادمان عزیز
صحبت هات به دل همه می شینه.خدا کنه دکتر هم با این حرف هات دگرگون شده باشه.

امین خالقی دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 14:38

من هم با27‏ موافقم
تشکر ‏
اقای ‏
رادمان ‏
از ‏
این ‏
همه ‏
فداکاری
5-6روز ‏
بحساب ‏
من ‏
بیزحمت ‏
لحاظ ‏
کنید ‏

:دی

امین جان ، 5-6 روز توی این هوای مطبوع تابستانی ، روزه گرفتن چیزی نیست!!!اگر از سال های قبل هم روزه بدهکاری بگو...من اگر اقتصاد سنجی و SD پاس بشه، نذر کردم کل سال روزه بگیرم!!!

علی اسماعیلی دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 17:34

ای جانم مهندس رادمان نژاد فداکار
پیشاپیش تقبل الله اعمالکم

آدم ها کلا با همین تشویق ها است که جو گیر می شوند ، علی عزیزم...فعلا جو گیر شده ام!!!

راحله پاشایی سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 23:31

تاریخ امتحان ۲۴ تیر ماه ساعت ۱۰ صبح

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد