دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

یکپارچگی امتحان اقتصادسنجی

دوستان استراتژیست و رگرسیون من و وومن سلام

 نگران نباشین امتحان اقتصادسنجی یکپارچه برگزار می شه و دیگه گروهبندی نیست... یعنی هممون از ساعت 15 تا 18 مشغول کلنجار رفتن با نرم افزار استاد جان و سوالات استاد جان تر هستیم چون کلا دانشکده صنایعو بسیج کردن که ما لپ تاپ نیاریم!! فکر کنم هر جا یه کامپیوتر افتاده بوده داشته خاک می خورده هم اوردن گردگیری کردن روش ویندوز نصب شده و اماده پذیرایی از ماست!! نکنه مجبور شدن کامپیوترهای مدیرگروه ها رو هم قرض بگیرن؟!! اگر این طوره کامپیوتر خودٍ دکتر نقندریان ماله خودمه ها اول من، اول من... اخه می گن متکدش معجزه می کنه!!

 مَن و وومَن ها موفق باشین

نظرات 8 + ارسال نظر
شکوهی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 20:17

فقط امیدورام این کامپیوترها واقعا برای این امتحان قابل استفاده باشد
چون در جلسه حضوری که برخی کامپیوترهای سایت چندان همراه خوبی نبودند

سارا ناجی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 20:23

آن استاد جان که ما دیدیم انتظارات کم هم براش محاله چه رسد به معجزه هما جان.
موفق باشی.

قاسم دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 22:34

ممنون که به دغدغه ها پایان می دهید.

آفاق شلالوند دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 23:07

سلام هما جان خسته نباشید
امتحان پایان ترم برای 27 نهایی شد؟

هنوز نه!!

میثم فراست دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 23:21

من یکی دیگه دارم قاطی می کنم از دست این درس

شکوهی سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 00:02

خیلی ممنون
لطفا حداقل اگر قطعی امتحان برای هجده تا بیستم نیست اطلاع دهید
چون این ایام برنامه خیلی مهمی را باید هماهنگ کنم که امکان تغییرش نیست

محبوبه امین جعفری سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 06:58

خوبه اونهمه با برادران همکلاسی در آخرین جلسه حضوری خدمت استاد رفتیم و خواهش و التماس کردیم که بگذاره لب تاپ بیاریم دستش درد نکنه!!!

حمیدرضا رادمان نژاد سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 08:44

خیلی خنده دار است درسی که خودش داعیه دار پیش بینی علمی است ، اینطوری همه چیزش غیر قابل پیش بینی است !!!

خوب این هم آخرین امید که با عدم همراهی لب تاب به باد رفت!خوبیش این است که 4-5 روز مانده تا امتحان ، که باز هم در این مدت کوتاه ممکنه کلی اتفاق لذت بخش توی این درس بیفته ، مثلا اینکه دقیقه 90، اعلام کنند سیستم امتحان دستی است ، یا سر امتحان برق دانشکده قطع شود ویا....

حمید جان!
اینایی که گفتی هیش کدوم خبر خوش نیستا!!!!
وفایی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد