دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

آن مرد با دوستانش آمد

سلام به دوستان عزیز

اگر بدعت ها، مصائب و مسائل دانشگاه رئیس جمهور جان، همچنان باقیست، اما برخی اتفاقات خوشایند؛ جاریست:

___________________________________________________________________________

باسلام و احترام
دوستان شما همگی با من هم تماس برقرار نموده اند و هم نامه درخواست خود را به من ارایه نموده اند. امیدوارم درخواست دوستانتان را در اولین جلسه شورا مطرح نمایم.
موفق باشید - روزبه قوسی
___________________________________________________________________
متن فوق، پاسخ دکتر قوسی است به پیگیریهای متعدد بنده.


ظاهرا با توجه به مراجعات حضوری و غیرحضوری اثربخش دوستان،درخواستها ارائه شده و خوشبختانه منتظر طرح در جلسه است. بنابراین، سایر همکلاسیهای عزیز هم  حتما حتما حتما درخواست خود را به صورت حضوری، تلفنی، ایمیل، کبوتر نامه بر، پیک موتوری یا... با ایشان مطرح کنند و همگی منتظر تشکیل جلسۀ موعود، بمانیم.

در مذاکره حضوری تأکید بر افزایش ظرفیت،به مقدار کافی خواهد شد.
* به امید روزهای خوشی که هم در اینجا، هم در آنجا و هم در آنجاهای دگر، در انتظار همۀمان است.

نظرات 3 + ارسال نظر
قاسم شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 18:29

امین جان مدتها بود خبری ازت نبود
نگرانت بودم
الان من نمی تونم بنفش بنویسم چه کنم؟
این پیروزی و بقیه پیروزی ها را به شما و همه همکلاسی ها پیشاپیش تبریک میگم.
مدتها بود اینقدر خوشحال نبودم.

سارا ناجی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 23:27

جناب فغفوری منم به مشکی نوشتن اکتفا می کنم.
تشکر از زحمات شما و پیگیریهاتون.
به امید موفقیت هممون.
امیدوارم با تلاشها و پافشاریها گروه خاص دوره مجازی مهندسی صنایع -سیستمهای اقتصادی اجتماعی این دانشگاه بشیم و زبانزد در به دست آوردن خواسته هامون.
اینقدر ظرفیت را افزایش میدیم تا شامل همه ی علاقه مندان بشه.(به نظرتون چه طوره!!!!)
به امید موفقیت ... یه کف مرتب یا نا مرتب(خیلی مهم نیست مهم کفس دوستان)

امین خالقی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 09:07

تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد