دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

آرشیو کلاسها

سلام به همه دوستان 

من به کلاسهای اقتصادسنجی و برنامه ریزی استراتژیک نیاز دارم. کسی از دوستان دانلود کرده؟ میتونه به من برسونه؟  خوشحال میشم اگر دوستان بتونند این لطف را انجام بدند.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا جلالی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:18 http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

میثم جان من دارم .آدرست را میل کن تا بفرستم

قاسم یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:54

میثم جان آرشیو این دو کلاس کمکی نمی کنه
فقط باید جزوه و کتاب رو بخونی
وقتت رو برای دیدن ارشیو های این کلاس هدر نکن

هما پوراسفندیانی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 13:31

منم با اقای وفایی موافقم!! از بس کلاسها پربار هستن و نکات خارج از کتاب اساتید بیان می فرمایند...

محمد جباری یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 16:59

دوستان شما جزوه ای از کلاس ها دارید؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد