دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

MIS-BPM3

از دوستانی که MIS دارند کسی میتونه بگه برای تمرین شماره سه BPM باید چیکار کنیم چون نه اسلاید رو گذاشته نه صورت سوال رو

نظرات 7 + ارسال نظر
نفیسه عباسی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 22:04


فک کنم باید کلاسشونو دوباره گوش بدیم

نغمه مسندی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 08:18

من 1 ساعت اول کلاس رو دیدم. تمرینی که گفتند این بود:
برای انطباق فرایند های شرکت یا سازمان خود، راهکار عمودی با استفاده از SAP بیابید و ضعف های آن را تحلیل کنید. در واقع باید بگوئید که برای فرایندهای سازمان شما در مقایسه با Best Practice هائی که در سبک کلی کسب و کار شما (در SAP) وجود دارد، چه ارتقاءهائی قابل انجام است.
البته اگه بعد از اون 1 ساعت کلاس که من دیدم تمرین دیگه ای مطرح نکرده باشن !!

امیر علی نصیری یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 08:35

ممنون حالا این هفته که تعطیله آیا تا هفته آینده وقت داریم؟

لیلا جعفرپور یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 08:50

من براشون ایمیل زدم و درخواست کردم فایل تدریس جلسه پیش رو برامون در سایت بذارن.

نغمه مسندی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 10:59

ممنون خانم جعفرپور. کاش تا هفته آینده مهلت تحویل داشته باشه

امیر علی نصیری یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 15:02

نغمه : حتماً همینطوره کافیه کسی براش نفرسته
لیلا : ممنون
نفیسه : هرگز گوش نمیدم

امیر علی نصیری یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 15:10

مهلت رو در وبلاگ هم تا 21 خرداد تعیین کرده ولی کماکان اسلاید رو آپلود نکرده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد