دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

کلاس خصوصی اقتصادسنجی

یاران و همراهان ثابت قدم اقتصادسنجی، سلام

امروز یک خبری شنیدم که کلی افسوس خوردم... مثل اینکه قبلاً قرار بوده درس اقتصادسنجی ما مثل باقی درسامون کلاس حل تمرین داشته باشه و یه مهندس جانی بیاد برامون، هم مثال حل کنه و هم نرم افزار بگه... دلم خیلی سوخت...

حالا یه خبر دیگه برای کسانی که احساس می کنن توی این درس خیلی ضعیف هستن و یا قوی هستن ولی باز نیاز به شرح بیشتر مباحث براشون وجود داره:

بشتابید بشتابید که اکنون زمان آن فرا رسیده است...

یکی از خواهران مبارز اقتصادسنجی، زحمت کشیدن و یه مهندس جانیو پیدا کردن که به مباحث اقتصادسنجی بسیار مسلطه و می تونه در طی دو الی سه جلسه کل مباحثو برامون دوره کنه و مثال حل کنه و نرم افزارو تشریح کنه (به کلمه تشریح خوب توجه کنین!)

حال از متقاضیان می خوام که آمادگی خودشونو اعلام کنن تا ببینیم چند نفر خواهان این هستن و اصلا جلسات تشکیل می شه یا نه. البته مسلما جلسات حضوری بوده و هزینه آن به پای خودمان است. البته میشه جلساتو در دو الی سه رو قبل امتحان برگزار کرد که دوستان ساکن شهرستان هم بتونن از محضر مهندس جان فیض ببرن.

در صورت تمایل، در قسمت نظرات اعلام کنین تا آن خواهر گرامی از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی‌های لازم را بنمایند.

موفق باشین

نظرات 17 + ارسال نظر
شکوهی چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 11:41

ممنون از زحمات و پیگیریها
من اگر به برنامه ام بخورد حتما می ام
پیشنهاد می دهم همه جلسات فشرده قبل از امتحان نباشد

طیبه زمانی رافع چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 14:13

بسیار هم عالی فقط اینکه این مهندس جان رو که فرمودید می تونند درس رو طوری توضیح بدن که قابل فهم باشه
اگه ما ایشون رو میشناسیم بهمون معرفی کنید

مهدی بالائی چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 14:54

ضمن تشکر، اگر از نظر برنامه مشکلی نباشد من هم موافقم.

حمیدرضا بهمن آبادی چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 16:51

خیلی خوبه. فقط زمان برگزاریش برای من مهمتره

قاسم وفایی چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 19:11

ممنون
من نیاز ندارم.

محمد جباری چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 19:41

من هم اگه به برنامم بخوره خوشحال هم می شم.

فرهاد خرسند چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 20:33

موافقم

شقایق عباس زاده چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 22:54

من هم اگربابرنامه ام جورباشد ، پایه ام

حمیدرضا رادمان نژاد چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 23:44


موافقم تقریبا به شدت

میثم فراست پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 07:01

من کاملا موافقم ولی خواهشا یه جوری باشه که شهرستانیها بتوندد. کاش میشد مجازی باشه

صادقی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 09:25

من هم موافقم، اگر مکان و زمانش مشخص بشه بهتره.

محسن کرم نیا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 09:27

من هم موافقم . ولی یه طوری برنامه ریزی بشه که شهرستانی ها هم بتونن استفاده کنن.

حمصانه کیایی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:44

من هم هستم هما جان

آفاق شلالوند پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:57

سلام خدمت تمامی دوستان
من فکر می کنم در صورت موافقت دوستان کلاس باید حداکثر تا 10 روز دیگر برگزار شود چون شما تصور کنید تمامی امید را به معلم خصوص بسپارید و بعد ببینید که مشکلی از ما حل نکرد. بنایراین پیشنهاد می کنم در صورت توافق به برگزاری در زودترین زمان ممکن این امر انجام شود.
همچنین مفاهیم اقتصاد سنجی سخت نیست اما با توجه به روشن نبودن نحوه برگزاری امتحان تکلیف ما در نحوه خواندن مشخص نیست زیرا اگر امتحان در سایت برگزار شود و یا نشود مساله خیلی فرق می کنه
پیشنهاد مشخص من این است اول بدانیم نحوه امتحان به چه صورت است تا بتوان بهترین تصمیم را گرفت.
سپاس از همگی

شکوهی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:03

با خانم شلالوند موافقم
آیا استاد فرمولها را می دهند؟
آیا می توانیم جزوه مان را ولو روی سیستم لپ تاپ داشته باشیم؟
نکنه مهم دیگر این است که در نرم فزار مینی تب خودش خیلی از محاسبات را انجام می دهد و نیاز نیست ما جز به جز بگوییم
مثلا همین که داده ها را بدهیم و بر روی گزینه مورد نظر برویم معادله خط را می دهد در حالی که در متکد باید لحظه به لحظه فرمول داد و تعریف کرد؟
همین که بدانیم باید با چه نرما فزاری کار کنیم یا هر دو نرم افزار؟ یا می توانیم خودمان انتخاب کنیم خیلی در نحوه درس خواندن مهم است؟؟

مزدک خدادادی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 21:37

موافقم و هستم

حسینی وفا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 07:52

موافقم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد