دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students
دانشجویان مهندسی صنایع

دانشجویان مهندسی صنایع

Industrial Engineering Students

کلاس اقتصاد سنجی

حالا که کلاس فیکس شد و قراره از لپ تاپ استفاده کنیم. دوستان تهرانی زحمت بکشن سه راه برق بیارن که به شدت لازم میشه

به امید دیدار تا پنج شنبه

ضمنا من همه کلاسا رو( بجز اقتصاد سنجی ) دانلود کردم و پنج شنبه میارم. اگه دانلود نکردید بزارید تا من بیارم.

درسایی که دارم : کلان - استرا - کمی - اس دی

نظرات 3 + ارسال نظر
طیبه زمانی رافع دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 21:33

ممنون آقای وفایی
دوستان زمان میانترم اقتصاد سنجی مشخص شده؟
اگه نه با استاد صحبت کنیم بعد از تعطیلات خرداد امتحان بگیره. البته اگه قرار شد امتحان بدیم

یاسر بیزوالی دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 22:05

مرسی وفایی جان.
اقتصاد خرد ترم پیش رو هم داری؟

تمام کلاس های ترم قبل رو هم دارم
وفایی

سوگند شمس دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 22:25

منتظر دیدن تون هستیم.
رابط هم چشم می آریم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد